Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Користь помірного вживання пива

07:30, 20 Лип 2022 · Категорія: Харчування · Переглядів 7455 · 

Одним з найдавніших напоїв відомих людській цивілізації є пиво.

Помірне вживання пива

Помірне вживання пива



Рецепти пива виявляли археологи в єгипетських гробницях. В помірній кількості пиво здатне приносити певну користь.

Діє як антиоксидант. Якість пива можуть визначати за його кольором. Чим темніше пиво, тим вищий рівень антиоксидантів, що містяться в ньому. Антиоксиданти - це речовини, здатні боротися з вільними радикалами, молекулами, що викликають окислювальний стрес клітин, з яким пов'язані ризики багатьох хронічних захворювань в організмі.

Є джерелом вітамінів та мінералів. Пиво виготовляється з ферментованого зерна і тому насичене вітамінами та мінералами. У його складі присутні вітаміни групи В, фосфор, залізо, аскорбінова кислота, нікотинова та фолієва кислоти.

Знижує ризик серцево-судинних захворювань. Надмірне вживання алкоголю ніколи не корисне для здоров'я. Але із помірним споживанням пива вчені пов'язують знижений ризик серцевих захворювань. Гарвардські ж дослідники виявили, що вживання кухля напою на день міцністю до 5 градусів може сприятливо позначатися на стані судин та показниках артеріального тиску.

Покращує рівень цукру на крові. За даними дослідників із Південно-Східного університету Китаю, кухоль світлого пива на день може знижувати ризик розвитку діабету. Було встановлено, що помірне вживання пива покращує метаболізування організмом глюкози – у зв'язку з цим покращуються показники рівнів інсуліну та цукру в крові.

Збільшує міцність кісток. Дослідження на жінках, які пережили менопаузу, свідчать, що завдяки помірному споживанню пива можуть зміцнюватися кістки, на їхній стан сприятливо впливають мінеральні речовини напою.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    9:05
    Вчені виявили, що йогурт захищає від серцевих захворювань
    Здоров'я в соцмережах: