Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Названий продукт, який запобігає діабету та серцевим захворюванням

20:00, 25 Лип 2022 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Кров і судини · Переглядів 5768 · 

Вживання шоколаду може ефективно знизити ризик розвитку діабету 2 типу та серцевих захворювань. Важливо відзначити, що не кожен вид шоколаду має такий ефект

Названий продукт, який запобігає діабету та серцевим захворюванням

Названий продукт, який запобігає діабету та серцевим захворюванням



Автори дослідження, опублікованого в British Journal of Nutrition, вказують, що щоденне споживання невеликої кількості шоколаду (особливо чорного шоколаду) може знизити ризик діабету та серцево-судинних захворювань. Темний шоколад містить найбільше какао з усіх видів шоколаду, а це означає, що він також містить найбільше антиоксидантів, особливо флавоноїдів. Це сполуки, які запобігають пошкодженню клітин. Вважається, що антиоксиданти можуть принести користь серцево-судинним та метаболічним захворюванням.

Щоденна порція шоколаду знижує ризик розвитку діабету.

У ході дослідження було проаналізовано дані 1153 осіб віком від 18 до 69 років, які брали участь у дослідженні «Спостереження за ризиками серцево-судинних захворювань» у Люксембурзі. Основна мета полягала в тому, щоб оцінити, чи споживання шоколаду пов'язане з резистентністю до інсуліну. Група дослідників також досліджувала вплив шоколаду на функцію печінки (рівень ферментів печінки).

Аналізи вчених показали, що 81,8% учасників дослідження споживали загалом 24,8 г шоколаду щодня. У людей, які їли його щодня, спостерігалася нижча резистентність до інсуліну та кращі показники ферментів печінки, ніж у тих, хто їв шоколад рідше. Інші фактори, такі як вік, стать, спосіб життя, освіта або інші аспекти харчування не вплинули на результати дослідження.

Шоколад корисний для рівня холестерину і знижує ризик серцевого нападу, а його вплив на нервову систему часто покращує настрій. Як наголошує фахівець, перелічені переваги вживання шоколаду можливі за умови його раціонального дозування.

"Шоколад рекомендується для помірного споживання і, безумовно, є смачним варіантом, щоб забезпечити наш організм порціями корисних інгредієнтів", - пояснює експерт із Кракова.

То чи є протипоказання до вживання шоколаду? Лікар Орзел попереджає, що шоколад є висококалорійним продуктом, може викликати алергічні реакції у чутливих людей, а в крайніх випадках його регулярне неконтрольоване вживання призводить до залежності.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    9:05
    Вчені виявили, що йогурт захищає від серцевих захворювань
    8:38
    Вживання кави залишає у вашому організмі біомаркери
    Здоров'я в соцмережах: