Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Дослідження показало, що багаті калієм продукти здатні знизити тиск у жінок

18:00, 24 Сер 2022 · Категорія: Харчування, Вітаміни, Жіноче здоров'я, Кров і судини · Переглядів 2925 · 

Жінки, які їдять банани, авокадо, лосось та інші багаті на калій продукти, можуть зменшити негативний вплив солі на здоров'я серця. Завдяки такому раціону вони значно зменшують ризик серцево-судинних захворювань

Дослідження показало, що багаті калієм продукти здатні знизити тиск у жінок

Дослідження показало, що багаті калієм продукти здатні знизити тиск у жінок



На чоловіків багата калієм дієта має меншу дію. Такого висновку дійшли нідерландські вчені з Медичного центру Амстердамського університету. Їхнє дослідження було опубліковано в European Heart Journal.

У ньому взяли участь 24963 учасники (серед них було 11267 чоловіків та 13696 жінок) віком від 40 до 79 років, пише Eurekalert. Дослідження проводилося кілька років. Учасники заповнювали анкету про спосіб життя, вимірювали артеріальний тиск, також за результатами аналізів вони оцінювали вживання з їжею натрію і калію.

Як показало дослідження, у жінок, у раціоні яких була висока кількість натрію, кожен один грам збільшення добового споживання калію виявився пов'язаним із зниженням систолічного (верхнього) артеріального тиску на 2,4 мм рт. ст. У чоловіків зв'язку між вживанням калію та показниками артеріального тиску виявлено не було.

Згідно з загальним даними, в учасників дослідження з найбільш високою кількістю калію в раціоні ризик серцево-судинних захворювань виявився на 13% нижчим у порівнянні з тими, хто вживав цей мінерал з їжею найменше. Окремий аналіз даних чоловіків та жінок показав зниження такого ризику на 7 та 11% відповідно.

"У нашому дослідженні дієтичний калій був пов'язаний із найбільшим покращенням здоров'я у жінок", - пояснює один із авторів роботи, професор Ліфферт Фогт.

Фахівець наголошує: калій допомагає зберегти здоров'я серця. Що цікаво, взаємозв'язок між його вживанням та серцево-судинними подіями був однаковим незалежно від кількості солі, яка була присутня в раціоні. "Це дозволяє припустити, що калій має інші способи захисту серця, крім збільшення екскреції (видалення продуктів життєдіяльності з організму)", - підсумовує Фогт.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    20:00
    Продукт, котрий прибирає зайвий жир з печінки при її ожирінні
    16:00
    Овочі, котрі знижують запальні процеси в печінці
    12:00
    Продукти, котрі збагачують організм фолієвою кислотою.
    8:00
    Три правила безпечного вживання мандаринів
    Здоров'я в соцмережах: