Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Вчені розповіли, чому в юності корисно їсти волоські горіхи

08:00, 18 Вер 2022 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 3135 · 

Можна позбавитися деяких хвороб після 30

Вчені розповіли, чому в юності корисно їсти волоські горіхи

Вчені розповіли, чому в юності корисно їсти волоські горіхи



Волоський горіх – єдиний горіх, який вважають чудовим джерелом рослинної альфа-ліноленової кислоти омега-3. Як показують дослідження, вона може відігравати важливу роль у роботі серця, мозку та відповідальна за здорове старіння. Крім того, волоські горіхи містять білки, клітковину, магній та безліч антиоксидантів.

Дослідження, проведене вченими з Університету Міннесоти (США), можна назвати однією з довгострокових робіт такого роду. Фахівці аналізували інформацію про дієту та стан здоров'я 3023 чоловіків та жінок віком від 18 до 30 років. Аналіз дієти піддослідних проводився протягом 20 років, крім того, через 30 років вчені також вимірювали в учасників фізичні та клінічні параметри здоров'я.

Випробувані були поділені на тих, хто регулярно вживав горіхи в їжу (близько 21 грама на день), і тих, хто цього не робив. Потім дослідники перевіряли взаємозв'язок між цим фактором та факторами розвитку серцево-судинних захворювань, включаючи куріння, масу тіла, артеріальний тиск, рівень глюкози в крові та інші показники.

З'ясувалося, що учасники, що споживають волоські горіхи, мали вищі показники фізичної активності після 30 років. А ще регулярне вживання цього продукту корелювало з кращим профілем ризику серцево-судинних захворювань, серед яких: нижчий індекс маси тіла, зниження артеріального тиску і рівня тригліцеридів у крові.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    Здоров'я в соцмережах: