Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Вчені розповіли, як рослинна дієта допоможе здоров'ю кишечника у чоловіків

06:00, 02 Гру 2022 · Категорія: Харчування, Дієти, Чоловіче здоров'я · Переглядів 1100 · 

Весь секрет у антиоксидантах

Вчені розповіли, як рослинна дієта допоможе здоров'ю кишечника у чоловіків

Вчені розповіли, як рослинна дієта допоможе здоров'ю кишечника у чоловіків



Велике дослідження, в якому взяли участь 79 952 чоловіків зі США, показало, що у тих, хто їв найбільшу кількість здорової рослинної їжі, ризик розвитку раку кишечника був на 22% нижчим порівняно з тими, хто найменше вживав овочі. Цікаво, що дослідники не виявили такого зв'язку у жінок, з яких 93475 були включені в дослідження.

"Колоректальний рак є третім за поширеністю раком у всьому світі, і ризик його розвитку протягом життя становить 1/23 у чоловіків і 1/25 у жінок", - розповідає автор дослідження Джих'є Кім з Університету Кен Хі, Південна Корея. «Хоча попередні дослідження показали, що дієти на рослинній основі можуть відігравати певну роль у профілактиці колоректального раку, вплив поживних властивостей рослинної їжі на цей зв'язок був незрозумілим».

Вчені припускають, що весь секрет антиоксидантів, що містяться в таких продуктах, як фрукти, овочі і цільні зерна. Вони можуть сприяти зниженню ризику розвитку колоректального раку за рахунок придушення хронічного запалення, що може призвести до розвитку пухлин.

«Оскільки чоловіки, як правило, мають більш високий ризик розвитку раку, ніж жінки, ми припускаємо, що це може допомогти пояснити, чому вживання більшої кількості здорової рослинної їжі було пов'язане зі зниженням ризику розвитку раку саме у чоловіків, але не у жінок».


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    12:00
    Правильне вживання житнього хліба допоможе не нашкодити фігурі
    8:00
    Як влітку уникнути кишкових інфекцій
    20:00
    Кому потрібно бути дуже обережним із чаєм каркаде
    16:00
    6 очевидних переваг від регулярного вживання чаю каркаде
    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    Здоров'я в соцмережах: