Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Вчені з'ясували, що перець чилі може продовжити життя та вберегти від хвороб

14:00, 12 Гру 2022 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 2630 · 

Вчені вивчили дані майже 600 тисяч людей з усього світу та дійшли висновку, що вживання перцю чилі сприяє тривалості життя. Ось тільки зрозуміти чому дослідники не можуть

Вчені з'ясували, що перець чилі може продовжити життя та вберегти від хвороб

Вчені з'ясували, що перець чилі може продовжити життя та вберегти від хвороб



Американські кардіологи з інституту в Клівленді вважають, що перець чилі знижує ризик смерті від серцево-судинних та онкологічних захворювань. Перш ніж дійти такого висновку, фахівці вивчили дані 570 тисяч людей з кількох країн світу.

Про це пише The Independent.

У ході своєї роботи дослідники провели аналіз історій хвороби цих пацієнтів і з'ясували, що з них, хто регулярно вживає чилі, відрізнялися тривалістю життя. У таких людей смертність від серцево-судинних захворювань була на 26% рідше, а від раку – на 23%.

Відомо, що перець чилі благотворно впливає на шлунково-кишковий тракт, серцево-судинну систему, зміцнює імунітет. Але на такі колосальні результати вчені все одно не очікували.

Кардіологи поки що не можуть точно сказати, як саме перець чилі впливає на організм. Фахівці готуються до проведення нових робіт.

Варто додати, що раніше проведені дослідження показали, що за рахунок великої кількості капсаїцину плоди перцю мають потужну антибактеріальну та противірусну дію — вбивають до 75% шкідливих бактерій. Крім того, чилі знижує рівень цукру в крові.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    15:33
    Чим замінити фастфуд: прості та корисні альтернативи
    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    Здоров'я в соцмережах: