Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Популярні солодощі: несподівана користь

12:30, 07 Чер 2023 · Категорія: Харчування · Переглядів 1370 · 

Ще в Стародавньому Єгипті знали про корисні властивості чорносливу.

Користь чорносливу

Користь чорносливу



Цей сухофрукт містить багато вітамінів, славиться своїми антиоксидантними властивостями, зміцнює стінки судин і нормалізує травлення.

Лікарі з Медичного центру у справах ветеранів і Каліфорнійського університету в Сан-Франциско виявили несподіване застосування цих ласощів для лікування хворих після важких травм.

Вчені провели ряд дослідів на мишах. Виявилося, що чорносливова дієта допомагає тваринам запобігти втраті кісткової маси після травми хребта і швидко відновити її. У різних унікальних сценаріях досліджень сушена слива незмінно асоціювалася з сприятливою реакцією кісток. Жоден інший продукт не має такого позитивного ефекту.

Залишається незрозумілим, які біологічно активні сполуки в сушеній сливі відповідальні за благотворний вплив на кістки. Однак дослідники припускають, що вміст поліфенолів в чорносливі може мати значення. Нефенольні сполуки чорносливу, такі як вітамін К і марганець, також можуть бути залучені в цей процес. Вважається, що обидві речовини допомагають підтримувати здоров’я кісток.

Вченим ще належить детально вивчити механізм впливу сливи на здоров’я кісток. Однак каліфорнійські медики вже зараз впевнені, що додавання чорносливу в раціон допоможе людям поліпшити стан їхніх кісток. Реакція кісток на чорнослив чудова, особливо тому, що сушені сливи є важливим елементом здорового харчування, і вони легко доступні, економічні та безпечні.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    9:05
    Вчені виявили, що йогурт захищає від серцевих захворювань
    Здоров'я в соцмережах: