Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Пекучий перець покращує здоров'я серця

17:00, 08 Січ 2024 · Категорія: Харчування · Переглядів 1027 · 

Вживання пекучого перцю може привести до зміцнення здоров’я серця.

Гострий перець для серця

Гострий перець для серця



Чергове дослідження показало користь пекучого перцю чилі для здоров’я людини. З’ясувалося, що любителі цієї спеції мають більш міцне серце. Дослідження проводилося вченими з Середземноморського неврологічного інституту в Італії, а участь у ньому взяли 25 000 чоловік. Протягом 8 років дослідники спостерігали за їх здоров’ям і харчовими уподобаннями. З’ясувалося, що ризик смерті від інфаркту знижується на 40% серед тих, хто вживав перець чилі не рідше чотирьох разів на тиждень.

При цьому ймовірність піти з життя від інсульту зменшилася більш ніж наполовину. Автори дослідження, на жаль, не змогли точно відповісти на питання, що саме в перці чилі забезпечує такий дивовижний результат. А ця відповідь згодилася б людям, які не переносять гострої їжі, але хотіли б отримати такі ж переваги. В цілому, деякі дієтологи вважають, що пекучий перець це маркер загального здоров’я і правильних харчових переваг.

Люди, які регулярно вживають пекучий перець, ймовірно, поглинають і більшу кількість свіжої їжі. Пекучий перець часто використовується для того, щоб їсти домашні страви, а не ті, що продаються в супермаркетах. Так що, цілком можливо, користь йде не власне від перцю, а від загального способу життя, який ведуть люди, які вибирають цю приправу. Але все одно, тим, хто любить гостре, можна продовжувати слідувати своїм звичкам.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    Здоров'я в соцмережах: