Кисла ягода, яку боїться інсульт
23:30, 12 Вер 2024 · Категорія: Харчування, Кров і судини · Переглядів 840 ·
Виявляється, що споживання кислої вишні запобігає розвитку інсульту.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
вишні
|
Вчені з університету Мічиганського охорони здоров'я (США) з'ясували, що кисла вишня не тільки може давати такий же серцево-судинний ефект, як ліки, але і скорочує ризик виникнення інсульту.
У нинішній роботі вчені порівнювали ефект кислої вишні та ліків Actos у схильних до інсульту щурів. У тварин вимірювали кров'яний систолічний тиск, а також локомоцію, рівновагу, координацію — все це може демонструвати наслідки інсульту. Гризунам проводили різні фізичні тести (ходьба балками змінного перерізу і підйом сходами). В результаті з'ясувалося, що порівняно з Actos кисла вишня значно покращує почуття рівноваги та координацію і водночас знижує кров'яний тиск.
Щури, що харчувалися тільки кислою вишнею, показували найкращий результат, а у тих тварин, які поєднували ягоди з Actos, ефект був вищим, ніж у тих, що приймали тільки ліки.
А ви готові їсти заради цього кислі вишні?
У нинішній роботі вчені порівнювали ефект кислої вишні та ліків Actos у схильних до інсульту щурів. У тварин вимірювали кров'яний систолічний тиск, а також локомоцію, рівновагу, координацію — все це може демонструвати наслідки інсульту. Гризунам проводили різні фізичні тести (ходьба балками змінного перерізу і підйом сходами). В результаті з'ясувалося, що порівняно з Actos кисла вишня значно покращує почуття рівноваги та координацію і водночас знижує кров'яний тиск.
Щури, що харчувалися тільки кислою вишнею, показували найкращий результат, а у тих тварин, які поєднували ягоди з Actos, ефект був вищим, ніж у тих, що приймали тільки ліки.
А ви готові їсти заради цього кислі вишні?
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:










31/05/2026
Чому буває кислий присмак у роті
31/05/2026
Найпопулярніші каші та їхній вплив на людину
31/05/2026
Три найкорисніші види грибів
02/06/2026
В яких продуктах міститься вітамін В8



