Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Напій, який допоможе знизити артеріальний тиск

12:30, 14 Вер 2024 · Категорія: Харчування, Кров і судини · Переглядів 1848 · 

Якщо у вас проблеми з тиском, то варто вживати чорний чай.

чорний чай

чорний чай



У боротьбі з гіпертонією допомагає регулярне вживання чорного чаю. Про це заявили вчені з університету Західної Австралії, результати дослідження. Так, вчені вивчили вплив цього напою на людей із підвищеним артеріальним тиском. Вони провели експеримент, в якому учасники випивали в день по три чашки чорного чаю або напою, що містить кофеїн без флавоноїдів.

Показники учасників оцінювалися в перший день експерименту, а також через три місяці та півроку. Вчені зробили висновок, що чай чинив більший вплив на стабілізацію систолічного та діастолічного тиску, ніж другий напій. Зазначається, що вдень зміни показників були незначними, проте вночі вони знижувалися на 10%. Цей ефект проявився в першу добу експерименту, а потім зберігався протягом півроку.

При цьому він не залежав від початкового рівня артеріального тиску, а також від частоти серцевих скорочень піддослідних. Результати дослідження показують, що компонент чорного чаю, крім кофеїну, може впливати на швидкість зміни артеріального тиску в нічний час.

А ви любите чорний чай?


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    Здоров'я в соцмережах: