Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Вчені радять їсти морозиво на сніданок

09:30, 16 Вер 2024 · Категорія: Харчування · Переглядів 635 · 

Цікаве дослідження провели японські вчені.

порція морозива

порція морозива



Професор Йосіхіко Кога з Університету Керін у Токіо провів дослідження, в якому половина піддослідних їли щоранку відразу після пробудження три столові ложки морозива. Інша половина з'їдала нормальний сніданок. Потім вони виконували ряд комп'ютерних тестів на перевірку концентрації уваги, швидкості реакції та аналітичних здібностей. З'ясувалося, що люди, які їли морозиво, були спокійнішими, більш цілеспрямованими та показали кращі результати.

Професор, спеціаліст у галузі фізіології, провів низку клінічних випробувань, а отримані результати були більш ніж цікавими та приємними. Він повторив тест із холодною водою. Як і раніше, учасникам давали холодну воду одразу після пробудження. Вони також показали підвищення уваги, але не таке високе, як у разі морозива. Висновок, якого дійшли дослідники: температура зіграла не найважливішу роль цьому експерименті.

Очевидно, що у смачному морозиві, яке більшість із нас любить з дитинства, ховається більше за магію. Безумовно, потрібно провести більше досліджень, щоб зрозуміти, чи корисне морозиво у довгостроковій перспективі, проте вже отримані результати можуть бути чудовим приводом для багатьох, хто хоче розпочати день морозивом на сніданок. Навіть якщо ви намагаєтеся скоротити кількість цукру у своєму раціоні, можливо, невелика порція морозива – не така погана ідея.

А ви колись снідали морозивом?


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    9:05
    Вчені виявили, що йогурт захищає від серцевих захворювань
    Здоров'я в соцмережах: