Вчені заявили, що м'ясо викликає хронічні хвороби
07:30, 03 Жов 2024 · Категорія: Харчування · Переглядів 746 ·
Для цього вони провели конкретні дослідження.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
м'ясо
|
Дослідники з Оксфорда вивчили медичні картки майже півмільйона британців, а також їхній раціон протягом тижня. Вчені з'ясували, що люди, які регулярно їдять м'ясо, частіше страждають на хронічні захворювання, ніж ті, хто уникає або рідко вживає продукти тваринного походження.
Дослідження Оксфордського університету показало, що любитель м'яса, який з'їдає 70 г м'яса — обробленого або необробленого, має на 15% вищий ризик серцевих захворювань, на 30% більшу ймовірність захворіти на діабет і майже на третину з більшою ймовірністю розвинуться пневмонії в майбутньому.
Ризики, пов'язані з м'ясною дієтою, також відносяться і до свійської птиці: щоденне збільшення раціону птиці на 30 г призводить до збільшення ризику діабету на 14%.
То тепер м'яса взагалі не їсти?
Дослідження Оксфордського університету показало, що любитель м'яса, який з'їдає 70 г м'яса — обробленого або необробленого, має на 15% вищий ризик серцевих захворювань, на 30% більшу ймовірність захворіти на діабет і майже на третину з більшою ймовірністю розвинуться пневмонії в майбутньому.
Ризики, пов'язані з м'ясною дієтою, також відносяться і до свійської птиці: щоденне збільшення раціону птиці на 30 г призводить до збільшення ризику діабету на 14%.
То тепер м'яса взагалі не їсти?
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:










04/08/2026
Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
04/08/2026
Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
05/08/2026
Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
05/08/2026
Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю



