Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Капуста, котра позитивно впливає на серце та судини

12:30, 17 Жов 2024 · Категорія: Харчування · Переглядів 627 · 

Такими властивостями можуть похвалитися одразу два види капусти.

Брюссельська капуста

Брюссельська капуста



Дослідники зі Школи медичних наук при Університеті Едіт Коуен (Австралія) та Університету Західної Австралії встановили, що вживання овочів сімейства хрестоцвітих – таких як броколі, брюссельська капуста та качанна капуста – може знизити ризик захворювання кровоносних судин у літніх людей.

Вчені дійшли такого висновку, вивчивши медичні дані 684 жінок похилого віку Західної Австралії. Вони виявили, що у жінок, які дотримуються дієти, що складається з овочів сімейства хрестоцвітих, накопичувалося менше кальцію в серцевих судинах. А накопичення кальцію на стінках судин – одна із причин серцево-судинних захворювань.

Так, у жінок, які брали участь у дослідженні, які споживали більше 45 грамів овочів сімейства хрестоцвітих щодня (наприклад, чашка броколі на пару або половина склянки сирої капусти), ризик кальцифікації кровоносних судин знижувався на 46% порівняно з тими, хто їв мало або зовсім не їв хрестоцвіті овочі щодня.

Причина, чому брокколі та брюссельська капуста корисні для здоров'я судин, – у вітаміні К, який удосталь міститься в овочах сімейства хрестоцвітих. Він може пригнічувати накопичення кальцію.

А ви їсте багато капусти?


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    8:40
    Чому кава може викликати печію і як пити її, якщо відмовлятися не хочеться
    22:57
    Для здоров’я корисно щодня з’їдати шматочок сиру
    15:33
    Чим замінити фастфуд: прості та корисні альтернативи
    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    Здоров'я в соцмережах: