Скільки разів на день радять їсти вчені
01:20, 30 Жов 2024 · Категорія: Харчування · Переглядів 815 ·
Відповідь далеко не така вже й очевидна.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
прийом їжі
|
Співробітники університету Східної Фінляндії виявили переваги п'ятиразового харчування для здоров'я. Дослідники спостерігали за станом 4 тисяч дітей з моменту їх народження і до досягнення 16-річного віку.
І встановили, що ті, хто дотримувався п'ятиразового щоденного харчування, мав знижений індекс маси тіла. Навіть наявність ожиріння у батьків випробуваних не впливало на результат. Зокрема, виявилось, що поєднання сніданку, обіду та вечері з двома "перекусами" протягом дня допомагає скинути вагу.
А ось пропуск одного з прийомів їжі, зокрема ранкового, може призвести до зворотного ефекту. Вчені впевнені, що харчові звички є важливим фактором ризику розвитку ожиріння, і їх вплив на вагу значно перевищує інші фактори.
А скільки разів на день їсте ви?
І встановили, що ті, хто дотримувався п'ятиразового щоденного харчування, мав знижений індекс маси тіла. Навіть наявність ожиріння у батьків випробуваних не впливало на результат. Зокрема, виявилось, що поєднання сніданку, обіду та вечері з двома "перекусами" протягом дня допомагає скинути вагу.
А ось пропуск одного з прийомів їжі, зокрема ранкового, може призвести до зворотного ефекту. Вчені впевнені, що харчові звички є важливим фактором ризику розвитку ожиріння, і їх вплив на вагу значно перевищує інші фактори.
А скільки разів на день їсте ви?
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:









06/08/2026
Чому лягати спати після опівночі небезпечно для здоров’я, пояснює лікар
06/08/2026
Чому денний сон буває корисним, а буває шкідливим
06/08/2026
Віагра виявилася корисною для здоров’я серця чоловіків
06/08/2026
Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові



