Доступний фрукт продовжить життя майже на 20 років
13:30, 25 Лист 2024 · Категорія: Харчування, Кров і судини, Секрети довголіття · Переглядів 1582 ·
Для цього потрібно лише регулярно вживати яблука.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
яблука
|
Фахівці з Інституту досліджень їжі міста Норвіч провели дослідження, яке показало, що люди, які вживають яблука, мають молодше за фізіологічними показаннями серце.
У таких людей серцево-судинна система як мінімум на 17 років молодша, ніж у тих, хто не схильний до вживання яблук. Дослідники встановили, що причиною такого ефекту є епікатехін. Даний тип поліфенолу відомий завдяки здібностям покращувати кровообіг та підвищувати імунітет.
Саме епікатехіном і багаті яблука та яблучний сік. Також використання екстракту яблук дозволяє заблокувати клітини раку. Це надає неоціненну допомогу у лікуванні онкологічних захворювань.
А ви часто їсте яблука?
У таких людей серцево-судинна система як мінімум на 17 років молодша, ніж у тих, хто не схильний до вживання яблук. Дослідники встановили, що причиною такого ефекту є епікатехін. Даний тип поліфенолу відомий завдяки здібностям покращувати кровообіг та підвищувати імунітет.
Саме епікатехіном і багаті яблука та яблучний сік. Також використання екстракту яблук дозволяє заблокувати клітини раку. Це надає неоціненну допомогу у лікуванні онкологічних захворювань.
А ви часто їсте яблука?
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:










07/08/2026
Високий артеріальний тиск прискорює старіння головного мозку
08/08/2026
Вчені назвали напій, який покращує сон
08/08/2026
Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
08/08/2026
Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження



