Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Цілющий чай вбиває ракові клітини за дві доби

01:20, 30 Лист 2024 · Категорія: Харчування, Рак і пухлини · Переглядів 1057 · 

Принаймні, так стверджують канадські вчені.

чай з кульбаби

чай з кульбаби



Кульбаба дуже корисний. Нове дослідження, яке було проведено в Університеті Віндзор у Канаді на кафедрі хімії та біохімії, свідчить про те, що чай із кульбаб впливає на ракові клітини. Канадські вчені стверджують, що чай з кульбаб може вбити ракові клітини всього за 2 дні. Дослідження були зосереджені на коренях кульбаби і показали, що вони можуть вбити більшість ракових клітин.

72-річний Карл Джонс проходив інтенсивну, агресивну хіміотерапію протягом трьох років. Внаслідок невдалого лікування лікарі відправили його додому, щоб він провів там «останні дні» свого життя. Чоловік вирішив пити чай із кореня кульбаби від безвиході. Через чотири місяці у нього спостерігалася ремісія раку.

Чай з кульбаби містить ефірні олії, інулін, левулін і холін, тараксацин і муцин, сапоніни, смоли, жирні кислоти, цукру та пектин, камедь та білок. Вітамінно-мінеральний профіль напою: A, B1, B2, B3, B6, C та E, кальцій, хром, залізо, магній та марганець, фосфор, тіамін, рибофлавін, калій та натрій, селен, кремній, фолієва кислота та цинк.

Звісно, не варто цим чаєм заміняти повноцінне лікування. Але в якості допоміжного засобу чому б і не спробувати?


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    Здоров'я в соцмережах: