Алкоголь, за котрим вчені визнають протиракову дію
18:00, 14 Лип 2025 · Категорія: Харчування, Рак і пухлини · Переглядів 3066 ·
Якщо помірно вживати вино, то можна допомогти своєму організму.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
вино
|
Сухе червоне та біле вино має деяку протипухлинну дію завдяки антиоксидантному ефекту. Було проведено дослідження, які показали, що культурне вживання якісного сухого вина сприяє збільшенню тривалості життя за рахунок зменшення серцево-судинних та онкологічних захворювань, чого не можна сказати про міцні спиртні напої.
Найпотужнішою захисною дією володіє ресвератрол, який є в достатній кількості в червоному вині. З виноградного соку його не отримаєш, оскільки в ньому ресвератрол руйнується.
Корисним вважається 1-2 келихи сухого вина протягом дня. І не більше! Так п'ють у Франції, де рідше хворіють на серцево-судинні та онкологічні захворювання, навіть споживаючи багато жирної їжі.
А ви любите вино?
Найпотужнішою захисною дією володіє ресвератрол, який є в достатній кількості в червоному вині. З виноградного соку його не отримаєш, оскільки в ньому ресвератрол руйнується.
Корисним вважається 1-2 келихи сухого вина протягом дня. І не більше! Так п'ють у Франції, де рідше хворіють на серцево-судинні та онкологічні захворювання, навіть споживаючи багато жирної їжі.
А ви любите вино?
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:










04/08/2026
Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
04/08/2026
Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
05/08/2026
Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
05/08/2026
Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю



