Шоколад здатен захищати від ішемічної хвороби серця
08:00, 19 Вер 2025 · Категорія: Харчування, Кров і судини · Переглядів 1745 ·
Відповідне дослідження провели американські вчені.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
шоколад
|
У рамках дослідження спеціалісти проаналізували дані 300 тисяч пацієнтів. Виявилося, що у людей, які ласували шоколадом хоча б раз на тиждень, ризик розвитку ішемічної хвороби серця був на вісім відсотків нижчим, ніж у решти.
Вчені встановили, що в цих солодощах містяться стеаринова кислота, флавоноїди та поліфеноли. Дані елементи зміцнюють серце та сприяють підвищенню рівня "хорошого" холестерину.
Фахівці порекомендували вживати шоколад лише у невеликих кількостях. У разі його надлишку в раціоні можливий розвиток ожиріння та цукрового діабету другого типу.
Вчені встановили, що в цих солодощах містяться стеаринова кислота, флавоноїди та поліфеноли. Дані елементи зміцнюють серце та сприяють підвищенню рівня "хорошого" холестерину.
Фахівці порекомендували вживати шоколад лише у невеликих кількостях. У разі його надлишку в раціоні можливий розвиток ожиріння та цукрового діабету другого типу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:










31/05/2026
Чому буває кислий присмак у роті
31/05/2026
Найпопулярніші каші та їхній вплив на людину
31/05/2026
Продукти з найбільшим вмістом вітаміну К та ризик його дефіциту
31/05/2026
Три найкорисніші види грибів



