Морква допоможе знизити тиску
23:30, 16 Бер 2022 · Категорія: Кров і судини · Переглядів 2842 ·
Фахівці констатують, що простий доступний коренеплід допомагає контролювати показники артеріального тиску.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Морква для контролю тиску
|
За даними Гарвардської медичної школи, морква є одним із найкращих представників антигіпертензивних продуктів. Зниженню високого артеріального тиску сприяють фенольні сполуки, що входять до складу цього овоча.
"Кілька типів кислот моркви, від хлорогенової до кавової, можуть допомогти розслабити кровоносні судини - це, у свою чергу, дозволяє знизити високий кров'яний тиск, оскільки проходження кровотоку полегшується і його вплив на стінки судин слабшає", - пояснюють експерти.
Медики рекомендують їсти моркву у сирому вигляді, це дозволяє отримати максимальну користь від її вживання. Також гіпотензивну дію має морквяний сік. Дослідження, опубліковане виданням Nutrition Journal, показало: щоденне вживання близько 500 мл морквяного соку може знижувати систолічний кров'яний тиск.
Загалом, резюмують гарвардські вчені, слід прагнути до того, щоб вживати до 15 різних цільних та необроблених термічно овочів – це забезпечує профілактику високого рівня холестерину, що сприятливо відбивається на показниках артеріального тиску.
"Кілька типів кислот моркви, від хлорогенової до кавової, можуть допомогти розслабити кровоносні судини - це, у свою чергу, дозволяє знизити високий кров'яний тиск, оскільки проходження кровотоку полегшується і його вплив на стінки судин слабшає", - пояснюють експерти.
Медики рекомендують їсти моркву у сирому вигляді, це дозволяє отримати максимальну користь від її вживання. Також гіпотензивну дію має морквяний сік. Дослідження, опубліковане виданням Nutrition Journal, показало: щоденне вживання близько 500 мл морквяного соку може знижувати систолічний кров'яний тиск.
Загалом, резюмують гарвардські вчені, слід прагнути до того, щоб вживати до 15 різних цільних та необроблених термічно овочів – це забезпечує профілактику високого рівня холестерину, що сприятливо відбивається на показниках артеріального тиску.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:





03/08/2026
Чи можна спати з увімкненим кондиціонером?
04/08/2026
Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
04/08/2026
Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
05/08/2026
Вчені виявили несподівану користь жирної їжі



