Продукти, які погіршують зір
19:45, 02 Бер 2023 · Категорія: Офтальмологія, Харчування · Переглядів 3405 ·
Деякі продукти можуть спричинити навіть втрату зору.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Шкідливі продукти для зору
|
Правильне харчування допоможе зберегти зір та знизити ризик розвитку серйозних захворювань очей. Фахівці з Массачусетської лікарні слуху та зору заявили, що надмірне вживання жирної їжі підвищує ризик розвитку прогресуючої вікової молекулярної деградації.
Згідно з результатами дослідження, опублікованими у медичному журналі Archives of Ophthalmology, рослинні, мононенасичені та поліненасичені жири нарівні з лінолевою кислотою негативно впливають на здоров’я очей.
Щоб зберегти зір, вчені рекомендують виключити з раціону такі продукти: маргарин, шоколад, торти та тістечка, печиво, чипси та картоплю фрі, а також арахісове масло.
Крім того, вони порадили вживати рибу та яйця, тому що в них містяться корисні речовини, які знижують ризик розвитку глаукоми та ВМД.
Згідно з результатами дослідження, опублікованими у медичному журналі Archives of Ophthalmology, рослинні, мононенасичені та поліненасичені жири нарівні з лінолевою кислотою негативно впливають на здоров’я очей.
Щоб зберегти зір, вчені рекомендують виключити з раціону такі продукти: маргарин, шоколад, торти та тістечка, печиво, чипси та картоплю фрі, а також арахісове масло.
Крім того, вони порадили вживати рибу та яйця, тому що в них містяться корисні речовини, які знижують ризик розвитку глаукоми та ВМД.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






02/06/2026
В яких продуктах міститься вітамін В8
02/06/2026
Чи можна робити перманентний макіяж при діабеті
31/05/2026
Вітаміни і мінерали для здорових і красивих нігтів
01/06/2026
Їжа з найбільшим вмістом вітаміну В7



