Зміцнюємо кістки апельсиновим соком
17:00, 04 Вер 2018 · Категорія: Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 1426 ·
Якщо вас турбують проблеми з кістками та хребтом, то вживайте більше натурального апельсинового соку.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Апельсиновий сік зміцнює кістки
|
У апельсиновому соці знайшли речовини, які дуже корисні для людей з хворобами хребта. Співробітники Університету Чженчжоу провели дослідження і встановили: апельсиновий сік вкрай ефективно зміцнює кістки і захищає від переломів.
Після 50 років проблема ослаблоїї кісткової тканини стає типовою для представників обох статей, але особливо для жінок. При цьому підвищується ризик особливо складних для лікування переломів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вишневий сік для здоров'я кишечника
Автори нового проекту заявили: "Випиваючи щодня по дві склянки апельсинового соку, людина зможе знизити ризик переломів вдвічі".
Науковці зробили висновок після обстеження більше 10 000 чоловік. З'ясувалося, що, випиваючи чверть середньої склянки соку на день, люди знижували ризик переломів на 5%. Склянка випитого апельсинового соку підвищував цю планку вже до 20%.
Подібний ефект соку фахівці пов'язують з великою кількістю в ньому вітаміну С. Під його впливом клітини кісткової тканини стають активними і міцними. Медики відзначили, що щоденна присутність вітаміну С в раціоні харчування дуже важлива, адже людське тіло не має здатністі накопичувати цей вітамін.
Після 50 років проблема ослаблоїї кісткової тканини стає типовою для представників обох статей, але особливо для жінок. При цьому підвищується ризик особливо складних для лікування переломів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вишневий сік для здоров'я кишечника
Автори нового проекту заявили: "Випиваючи щодня по дві склянки апельсинового соку, людина зможе знизити ризик переломів вдвічі".
Науковці зробили висновок після обстеження більше 10 000 чоловік. З'ясувалося, що, випиваючи чверть середньої склянки соку на день, люди знижували ризик переломів на 5%. Склянка випитого апельсинового соку підвищував цю планку вже до 20%.
Подібний ефект соку фахівці пов'язують з великою кількістю в ньому вітаміну С. Під його впливом клітини кісткової тканини стають активними і міцними. Медики відзначили, що щоденна присутність вітаміну С в раціоні харчування дуже важлива, адже людське тіло не має здатністі накопичувати цей вітамін.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:





03/08/2026
Чи можна спати з увімкненим кондиціонером?
04/08/2026
Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
04/08/2026
Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
05/08/2026
Вчені виявили несподівану користь жирної їжі



