Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Вживання грибів вбереже від вікових змін у мозку

08:00, 15 Бер 2019 · Категорія: Харчування · Переглядів 2062 · 

Дослідження вчених з Національного університету Сингапуру свідчить: вживання грибних страв допомагає запобігти порушенням інтелекту, ризик яких різко зростає в літньому віці. За словами фахівців, навіть одна порція грибів на тиждень дає ефект захисту від вікових помірних когнітивних порушень.

Корисні та смачні гриби

Корисні та смачні гриби



"Люди похилого віку, які вживають більше двох стандартних порцій (порція - 150 грамів) грибів на тиждень, наполовину зменшують особистий ризик розвитку вікових порушень інтелекту", - констатували сингапурські дослідники.

В рамках їхнього проекту, який тривав 6 років, фахівці спостерігали за групою з понад 600 осіб старших 60 років. Оцінивши їхні харчові звички, вчені зробили висновок про здатність грибів запобігати порушенням інтелекту, пов'язаних з віковим фактором. До помірних порушень, за їхніми словами, належить втрата пам'яті, прогресуюча забудькуватість, проблеми з промовою і швидкістю мислення.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Гриби - секрет довголіття

Експерти відзначають, що захисний в плані інтелекту ефект забезпечують найрізноманітніші види грибів.

"Вплив грибів може пояснюватися наявністю ерготионеїну - унікального антиоксиданту з потужною протизапальною дією. В організмі людини він сам по собі не синтезується", - повідомили автори роботи.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    9:05
    Вчені виявили, що йогурт захищає від серцевих захворювань
    8:38
    Вживання кави залишає у вашому організмі біомаркери
    Здоров'я в соцмережах: