Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Продукти, які зміцнюють кістки

10:00, 15 Вер 2019 · Категорія: Харчування · Переглядів 1481 · 

Молоко забезпечує організм корисним для кісток кальціцієм. Але й інші корисні продукти.


Щоб кістки були здоровими

Щоб кістки були здоровими



Кисломолочні продукти. Йогурти, кефір і сметана можуть добре засвоюватися і при непереносимості лактози. Багато вчених вважають, що вживання кисломолочних продуктів більш корисно для дорослих людей, ніж молоко і його похідні. У тому числі і для зміцнення кісток. Що проводилося в Швеції дослідження показало, що споживання кисломолочних продуктів зменшує у жінок ризик переломів на 10 відсотків, а ризик ранньої смертності - на15.

Зелений чай. Вченими Техаського університету було встановлено, що щоденне вживання 5 чашок зеленого чаю підвищує щільність кісток за три місяці. Вживання 3 чашок зеленого чаю в день ефективно скорочує ризик переломів стегна у жінок і чоловіків старше 50 років.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вітамін D не може зміцнювати кістки

Чорнослив. Наявні наукові дані говорять про те, що чорнослив сприяє уповільненню втрати кісткової маси. Вчені рекомендують включати чорнослив в раціон жінок, що вступили в менопаузу. У цей період життя у них кістки слабшають особливо інтенсивно. Експерименти показали, що жінки, які вживають чорнослив, мають більш високу мінеральну щільність кісткової тканини.

Сир. Цей продукт відрізняється високим вмістом вітаміну К2, який сприяє зміцнення кісток. Особливо насичені їм такі сорти сирів, як гауда, брі, Едам, чеддер, швейцарський.

Апельсини та інші продукти з вітаміном С. Втрата мінералів у кістковій тканині посилюється через нестачу цього вітаміну. В ході випробувань на гризунах з'ясувалося, що вживання м'якоті апельсина допомагає підвищити показники міцності кісток. Медики радять вживати фрукти і овочі з високим вмістом вітаміну С - крім апельсинів це полуниця, брюссельська капуста, солодкий перець, диня, ананас, ківі, кольорова капуста.

Шоколад. Вчені відзначають, що щільність кісткової тканини пов'язана з рівнем магнію, який зменшується в ній з віком. Магній необхідний для перетворення вітаміну D в його активну форму і для засвоєння кальцію.

У більшості дорослих людей рівень магнію в організмі швидше низький, ніж нормальний. Фахівці радять вживати в їжу темний шоколад з вмістом какао не нижче 70% - це відмінне джерело магнію.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    12:00
    Найкраща їжа для підтримки печінки та кровотворення
    8:00
    Продукти, які знижують ризик атеросклерозу та певних видів раку
    20:00
    Чому абсолютна користь бездріжджового хліба - це лише міф
    16:00
    Добавки у хлібі, які збільшують його калорійність
    12:00
    Правильне вживання житнього хліба допоможе не нашкодити фігурі
    8:00
    Як влітку уникнути кишкових інфекцій
    20:00
    Кому потрібно бути дуже обережним із чаєм каркаде
    16:00
    6 очевидних переваг від регулярного вживання чаю каркаде
    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    Здоров'я в соцмережах: