Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Чому так важливо щодня вживати яблука?

15:30, 08 Лист 2019 · Категорія: Харчування · Переглядів 1988 · 

Щоденне вживання яблук може істотно зміцнити здоров'я: ці фрукти містять в собі близько 30 вітамінів і мікроелементів, а також 150 активних інгредієнтів. Особливо корисні яблука для серцево-судинної системи.

Щоденне вживання яблук

Щоденне вживання яблук



Яблука - багаті джерела вітаміну С. Одне велике яблуко вагою приблизно в 200 грамів можете покрити майже третину добової потреби організму у вітаміні С. Особливо корисними в цьому плані, за словами експертів, є місцеві сорти. Стиглі яблука, зібрані в регіоні проживання людини, містять значно більше корисних мікроелементів, ніж зібрані зеленими і доставлені з далеких місць.

Крім того, яблука повні мінеральних речовин, таких як калій, фосфор, магній і залізо.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Яблука продовжують життя

Яблучний пектин - ліки для кишечника. Пектин - це розчинна клітковина, і в яблуках його дуже багато. Користь яблучного пектину для організму неоціненна: подібно до губки, він збирає шлаки, токсини зі стінок кишечника і потім м'яко їх виводить, а також позбавляє організм від надлишків холестерину, іонів важких металів, пестицидів. Крім цього, яблучний пектин сприяє росту й розмноженню корисних для кишкової флори бактерій, нормалізує стілець, а також зменшує апетит за рахунок уповільнення процесу перетравлення їжі, тим самим допомагаючи людині контролювати обсяги їжі і худнути.

Яблука знижують ризик раку. Завдяки речовинам флавоноидам і каротиноїдів, що містяться в м'якоті, яблука мають антиоксидантну дію, тобто допомагають знижувати ризик розвитку раку.

Покращують стан судин і захищають від старіння. У яблуках містяться речовини антоціани - пігменти з групи флавоноїди. Особливо їх багато в червоних яблуках. Ці речовини підтримують в формі наші судини, а також пов'язують вільні радикали, які створюються окислювальним стресом і змушують клітини організму передчасно старіти.

Крім того, в червоних яблуках багато поліфенольних сполук, які знижують кров'яний тиск і мають протизапальну і антиоксидантну дію.

Перешкоджають розвитку захворювань бронхів і легенів. Вживання яблук уповільнює вікове погіршення функції легень, про це говорять результати дослідження опублікованого в журналі European Respiratory Journal. Вчені встановили, що любителі яблук рідше страждають від захворювань бронхів і легенів. Крім того, фрукти прискорюють відновлення легеневої тканини після того, як людина кинула курити.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    8:00
    Продукти, які знижують ризик атеросклерозу та певних видів раку
    20:00
    Чому абсолютна користь бездріжджового хліба - це лише міф
    16:00
    Добавки у хлібі, які збільшують його калорійність
    12:00
    Правильне вживання житнього хліба допоможе не нашкодити фігурі
    8:00
    Як влітку уникнути кишкових інфекцій
    20:00
    Кому потрібно бути дуже обережним із чаєм каркаде
    16:00
    6 очевидних переваг від регулярного вживання чаю каркаде
    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    Здоров'я в соцмережах: