Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Чому часник потрібно їсти щоденно?

23:00, 25 Лист 2019 · Категорія: Харчування · Переглядів 1623 · 

При відсутності протипоказань часник потрібно їсти щодня, оскільки його споживання має відразу безліч переваг для здоров'я. Зокрема, часник покращує роботу серця, знижує ризик деяких видів раку, остеоартриту і станів, пов'язаних з метаболічним синдромом.

Користь вживання часнику

Користь вживання часнику



Про те, які оздоровчі ефекти несе з собою щоденне споживання часнику, пише портал Food News. У його статті виділяється кілька особливо корисних властивостей.

Оздоровлює серце. Дослідження вчених з Університету Алабами в Бірмінгемі (UAB) показало, що вживання часнику підвищує рівень сірководню в організмі. Сірководень очищає його від токсичних вільних радикалів, покращує кровообіг і збільшує розширення кровоносних судин, що допомагає запобігти виникненню серцево-судинних захворювань.

Запобігає розвитку метаболічного синдрому. Даний синдром характеризується комплексом симптомів, характерних для діабету і ожиріння. Згідно з наявними даними, після вживання в їжу подрібненої сирого часнику у людей поліпшуються показники рівня цукру в крові натще, знижуються вміст поганого холестерину в крові і підвищений тиск. Всі ці порушення типові для розвитку метаболічного синдрому.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Користь часнику для нашого здоров'я

Знижує ризик декількох видів раку і остеоартриту. Мета-огляд 2011 року, виконаний Національним інститутом серця, легенів і крові (NHLBI), резюмує, що цибуля і часник є одними з кращих борців з раком. З споживанням часнику асоціюється зниження ризику розвитку раку мозку, стравоходу, легенів і простати.

У свою чергу, дослідження, проведене в 2010 році Королівським коледжем Лондона (KGL), виявило, що у жінок, які їдять часник, помітно знижена схильність остеоартриту. При цьому захворюванні деякі ферменти руйнують структурний матрикс кісток скелета. Речовини часнику інгібують цей процес.

Покращує стан при діабеті. Співробітники лікарні Університету Сунь Ятсена змогли встановити, що часниковий компонент аліцин сприятливо діє на організм діабетиків. Зокрема, пацієнти з діабетом, які брали часникові добавки, показали значні поліпшення в біомаркерів свого захворювання, включаючи показники рівня цукру в крові.

"До цих основних переваг для здоров'я часник володіє і іншими цінними властивостями. Він може знижувати ризик передчасних пологів, чинить опір пошкоджень печінки при прийомі алкоголю і запобігає застуду. Ви можете отримати всі ці переваги, з'їдаючи щодня пару зубчиків часнику середнього розміру", - постулювали експерти.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    20:00
    Продукт, котрий прибирає зайвий жир з печінки при її ожирінні
    16:00
    Овочі, котрі знижують запальні процеси в печінці
    12:00
    Продукти, котрі збагачують організм фолієвою кислотою.
    8:00
    Три правила безпечного вживання мандаринів
    20:00
    Смачний фрукт, який запобігає атеросклерозу та регулює рівень цукру в крові
    16:00
    Корисні напої при тимчасовій втраті голосу
    12:00
    Їжа, котра заважає голосу красиво звучати
    8:00
    Найгірші продукти для щитовидної залози
    20:00
    Звичайна ягода здатна допомогти при відкладенні солей
    16:00
    Натуральна настійка від болю в голові
    12:00
    Ягода для очистки організму від солей важких металів
    8:00
    В яких продуктах міститься вітамін В8
    22:00
    Чому після обіду хочеться спати
    20:00
    Суперфуд, який відновлює ресурси організму та захищає нервову систему
    16:00
    5 помилок у харчуванні, які шкодять щитовидній залозі
    12:00
    Продукти, котрі дають нігтям силу та красу
    8:00
    Їжа з найбільшим вмістом вітаміну В7
    20:00
    Найпопулярніші каші та їхній вплив на людину
    16:00
    Чому каші без молока кращі за молочні
    12:00
    Три найкорисніші види грибів
    8:00
    Продукти з найбільшим вмістом вітаміну К та ризик його дефіциту
    Здоров'я в соцмережах: