Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Як їжа впливає на ваш настрій?

17:00, 14 Лют 2020 · Категорія: Харчування · Переглядів 1213 · 

Не все, що смачно, добре для здоров'я. Але їжа впливає і на психіку. Їжа повинна бути приємною на смак, викликати позитивні емоції і гарний настрій. Яких продуктів краще уникати? Що потрібно їсти, щоб поліпшити настрій?

Вплив харчування на настрій людини

Вплив харчування на настрій людини



"Вибір продуктів дійсно може впливати на душевний стан. Звичайно, бобові, риба або шпинат не зможуть вилікувати напади паніки або депресію. Однак клініка Майо в Арізоні виявила, що вони покращують настрій", - пише видання Focus.

Риба, горіхи і брокколі роблять нас щасливішими

"Покращувачів" настрою включають рибу з великою кількістю омега-3 жирних кислот - оселедець, тунець або лосось. Оскільки сам організм не може виробляти незамінні жирні кислоти, вони повинні надходити з їжею. Дослідження показали, що омега-3 жирні кислоти можуть полегшити симптоми депресії, впливаючи на вироблення гормонів щастя серотоніна і дофаміну.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Погіршити настрій може їжа

"Постачальники білка" - квасоля, сочевиця, волоські горіхи або яйця, підтримують баланс серотоніну в рівновазі, тому що організм перетворює амінокислоту триптофан в гормон, який поліпшує настрій. Триптофан також важливий для ритму сну і неспання.

Шпинат і брокколі багаті фолієвою кислотою. Нестача вітаміну пов'язаний з порушеннями сну і депресією.

Сосиски, фаст-фуд і сир негативно впливають на настрій

Тарілка сиру з червоним вином змушує серце цінителя битися частіше? Чи не спишіть, особливо якщо у вас стрес. Процес дозрівання сиру перетворює білок в гістамін. Цей нейротрансмиттер стимулює травлення і нервову систему, але і викликає тривожність, погіршує настрій. Оброблене м'ясо також робить негативний вплив на психіку.

Медичний факультет Університету Джона Хопкінса виявив зв'язок між обробленими продуктами і манією. Як показує дослідження, опубліковане в журналі Molecular Psychiatry, нітрати впливають на мікроорганізми в кишечнику, і це, ймовірно, впливає на області мозку, які викликають психічні захворювання.

Ці сполуки утворюються, коли м'ясо консервується солінням, копчення, бродінням і т.д.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    9:05
    Вчені виявили, що йогурт захищає від серцевих захворювань
    Здоров'я в соцмережах: