Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Спіруліну потрібно вживати щоденно

17:00, 25 Лют 2020 · Категорія: Харчування · Переглядів 3061 · 

Спіруліна допомагає схуднути, знизити рівень холестерину, поліпшити функцію серця. Додатково спіруліна дозволяє збільшити споживання білка і вітамінів без негативних побічних ефектів.

Користь спіруліни

Користь спіруліни



Фахівці назвали кілька причин регулярно вживати спіруліну.

Сприяє схудненню. Дана здатність спіруліни підтвердилася дослідженням, яке було опубліковано журналом European Review for Medical and Pharmacological Sciences. Його учасники, люди з надмірною вагою, які регулярно вживали спіруліну протягом трьох місяців, продемонстрували зниження індексу маси тіла (ІМТ).

Підвищує обмін речовин. У добровольців з неалкогольний жирової хворобою печінки, яким щодня давали 6 грамів спіруліни, прискорилися метаболічні процеси. В результаті вживали спіруліну люди знизили вміст жиру в печінці, а також схудли.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Спіруліна: яка користь для здоров'я?

Допомагає знизити рівень холестерину. Огляд і метааналіз, опубліковані в Clinical Nutrition, прийом спіруліни покращує показники ліпідів в крові.

Покращує контроль кров'яного тиску. Встановлено: регулярне вживання спіруліни протягом трьох місяців знижує артеріальний тиск у гіпертоніків з надмірною масою тіла.

Захищає від хвороб серця. Дана причина регулярно є спіруліну тісно пов'язана з попередніми двома. Зниження концентрації холестерину і високого кров'яного тиску ефективно запобігає розвитку серцево-судинних захворювань.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    Здоров'я в соцмережах: