Корисні властивості чаю для вашого здоров'я
00:40, 02 Чер 2020 · Категорія: Харчування · Переглядів 3531 ·
Вживання чаю підтримує практично кожен орган в організмі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Користь чаю
|
Рак
Антиоксиданти і сполуки, що містяться в чаї, були пов'язані зі зниженням ризику певних видів раку. Йдеться про рак шкіри, простати, легенів і молочної залози.
Діабет
Щоденне вживання чорного чаю може знизити ризик розвитку діабету 2 типу. Відповідно до одного з досліджень чорний чай може знизити рівень цукру в крові після вживання в їжу продуктів, що містять сахарозу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чай, який продовжить ваше життя
Зуби
Вживання чаю може негативно позначитися на кольорі зубів, однак у напою є антибактеріальним ефект, що допомагає скоротити кількість патогенних мікроорганізмів в порожнині рота, а значить, запобігти карієс.
Серце
Згідно з дослідженням, опублікованим в журналі Clinical Nutrition, протизапальні властивості чаю - катехіни, допомагають розслабляти кровоносні судини і знижувати навантаження на серце.
Антиоксиданти і сполуки, що містяться в чаї, були пов'язані зі зниженням ризику певних видів раку. Йдеться про рак шкіри, простати, легенів і молочної залози.
Діабет
Щоденне вживання чорного чаю може знизити ризик розвитку діабету 2 типу. Відповідно до одного з досліджень чорний чай може знизити рівень цукру в крові після вживання в їжу продуктів, що містять сахарозу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чай, який продовжить ваше життя
Зуби
Вживання чаю може негативно позначитися на кольорі зубів, однак у напою є антибактеріальним ефект, що допомагає скоротити кількість патогенних мікроорганізмів в порожнині рота, а значить, запобігти карієс.
Серце
Згідно з дослідженням, опублікованим в журналі Clinical Nutrition, протизапальні властивості чаю - катехіни, допомагають розслабляти кровоносні судини і знижувати навантаження на серце.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:










04/06/2026
У яких випадках печінка не може сама себе очищати
05/06/2026
5 ранніх ознак цукрового діабету
06/06/2026
Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
06/06/2026
Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами



