Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Спосіб, який допоможе знизити рівень холестерину

17:00, 31 Лип 2020 · Категорія: Харчування · Переглядів 8263 · 

Знизити рівень холестерину у крові можна за допомогою грейпфрута. Так вважають представники Британського фонду серця (BHF).

Грейпфрут знижує рівень холестерину

Грейпфрут знижує рівень холестерину



"Високий рівень холестерину може бути оборотним, якщо ви втечете до правильного раціону. Знизити його концентрацію в крові можуть допомогти фрукти, які володіють численними корисними для здоров'я властивостями, - грейпфрути", - розповіли фахівці в публікації видання Express Health.

Британські медики посилаються на дослідження, опубліковане Журналом сільськогосподарської харчової хімії (Journal of Agricultural Food Chemistry). Його учасниками стали добровольці з високим рівнем холестерину, які перенесли коронарне шунтування, по крайней мере, за рік до експерименту. Проведені випробування продемонстрували: вживання грейпфрутів може бути простим способом домогтися зниження рівня "поганого" холестерину (ліпопротеїнів низької щільності), що руйнує судинні тканини і сприяє розвитку небезпечних судинних патологій.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як очистити судини від холестерину?

"Вживання всього одного червоного грейпфрута на день протягом місяця може допомогти знизити рівень холестерину на цілих 20%", - констатують медики.

Кардіопротективний ефект цитруса вчені пояснюють наявністю з'єднань лімоноіди і лікопену, що володіють протизапальною властивістю. До того ж він містить пектин - тип клітковини (розчинної), теж сприяє зниженню холестерину.

Однак вчені попереджають, що грейпфрут може посилювати дію деяких серцевих препаратів, таких як статини і блокатори кальцієвих каналів. Тому, перш ніж почати їсти грейпфрути або пити сік, людям, які приймають дані ліки, необхідно порадитися з лікарем.

Також лікарі звертають увагу курців на те, що їх звичка сприяє підвищенню рівня холестерину, оскільки смоли, що отримуються з тютюновим димом, полегшує прилипання холестеринових бляшок до стінок артерій. Щоб допомогти судинам, вони закликають відмовитися від сигарет. Інший важливий рада - скоротити споживання насичених жирів і вживати щодня кілька порцій фруктів і овочів.

Фахівці нагадують, що рівень холестерину в крові вимірюється за допомогою простого аналізу крові.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    12:00
    Найкраща їжа для підтримки печінки та кровотворення
    8:00
    Продукти, які знижують ризик атеросклерозу та певних видів раку
    20:00
    Чому абсолютна користь бездріжджового хліба - це лише міф
    16:00
    Добавки у хлібі, які збільшують його калорійність
    12:00
    Правильне вживання житнього хліба допоможе не нашкодити фігурі
    8:00
    Як влітку уникнути кишкових інфекцій
    20:00
    Кому потрібно бути дуже обережним із чаєм каркаде
    16:00
    6 очевидних переваг від регулярного вживання чаю каркаде
    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    Здоров'я в соцмережах: