Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Як вегетаріанство впливає на організм?

07:00, 16 Січ 2021 · Категорія: Харчування · Переглядів 1165 · 

Згідно з новим дослідженням, рослинна дієта пов'язана зі здоровими кишковими бактеріями, які можуть знизити ризик таких станів, як ожиріння, діабет 2 типу та захворювання серця.

Вплив вегетаріанства на здоров'я

Вплив вегетаріанства на здоров'я



Американські медики вважають, що мікробіом більш тісно пов'язаний з певними продуктами харчування і дієтами, ніж з генетикою.

"Це дослідження демонструє чіткий зв'язок між конкретними видами мікробів в кишечнику, деякими продуктами харчування і ризиком деяких поширених захворювань. Ми сподіваємося, що зможемо використовувати цю інформацію, щоб допомогти людям уникнути серйозних проблем зі здоров'ям, змінивши свій раціон, щоб персоналізувати свій мікробіом кишечника", - сказав доктор Ендрю Чан, гастроентеролог з Массачусетської лікарні загального профілю в Бостоні.

У цьому дослідженні за участю понад 1100 осіб з США і Великобританії вчені зібрали дані про склад їх кишкових бактерій, харчові звички і маркери крові.

Вони виявили докази того, що мікробіом пов'язаний з певними продуктами харчування і дієтами, і що його склад також пов'язаний з рівнями метаболічних маркерів хвороби. За словами дослідників, мікробіом має більш тісний зв'язок з цими маркерами, ніж з іншими факторами, такими як генетика.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дитяче вегетаріанство: в чому небезпека?

"Вивчення взаємозв'язку між мікробіома, дієтою і захворюванням включає в себе безліч змінних, тому що дієти людей, як правило, персоналізовані і можуть трохи змінитися з часом", - сказав Чан.

Дослідники виявили, що ті, хто дотримувався дієти, багатої рослинною їжею, з більшою ймовірністю мали високий рівень певних кишкових мікробів. Вони також виявили мікробіомні біомаркери ожиріння, хвороб серця і порушення толерантності до цукру в крові.

"Коли ви їсте, ви не просто годуєтесвоє тіло, ви годуєте трильйони мікробів, які живуть у вашому кишечнику", - сказав організатор дослідження Тім Спектор, епідеміолог з Королівського коледжу Лондона.

Нікола Сегата, головний дослідник лабораторії обчислювальної метагеноміка Університету Тренто в Італії, сказав, що дослідники були здивовані, побачивши такі великі і чіткі групи "хороших" і "поганих" мікробів, що з'явилися в результаті аналізу.

"Цікаво бачити, що мікробіологи так мало знають про багатьох з цих мікробів, що вони навіть не названі", - сказав він.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    12:00
    Найкраща їжа для підтримки печінки та кровотворення
    8:00
    Продукти, які знижують ризик атеросклерозу та певних видів раку
    20:00
    Чому абсолютна користь бездріжджового хліба - це лише міф
    16:00
    Добавки у хлібі, які збільшують його калорійність
    12:00
    Правильне вживання житнього хліба допоможе не нашкодити фігурі
    8:00
    Як влітку уникнути кишкових інфекцій
    20:00
    Кому потрібно бути дуже обережним із чаєм каркаде
    16:00
    6 очевидних переваг від регулярного вживання чаю каркаде
    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    Здоров'я в соцмережах: