Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Чи треба їсти тричі на день

13:00, 25 Бер 2015 · Категорія: Харчування · Переглядів 2524 · 

Триразове харчування є невід’ємною частиною нашого рутинного життя, так само як щоденний підйом на роботу і нічний сон. Але чи корисний такий передбачуваний прийом їжі - читайте у "Країні Здоров'я".

Пропуск їжі буває кориснішим для схуднення

Пропуск їжі буває кориснішим для схуднення



Справді, немає ніяких доказів того, що вживання їжі три рази на день забезпечує організм необхідною кількістю енергії і поживних речовин. Зате було доведено, що пропуск деяких прийомів їжі і періодичне голодування можуть бути більш корисні для здоров’я, ніж жорсткий графік вживання їжі. Історик Абігайль Керолл розповідає, що європейські поселенці передали подібну триразову манеру харчування корінним американцям, оскільки вважали її більш «цивілізованою», ніж харчування індіанців, які їли в залежності від сезону і часто голодували.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як перемогти целюліт без вправ

На думку багатьох експертів, сніданок вважається найбільш важливим прийомом їжі в день значною мірою через рекламні кампаній, які просувають зернові сніданки та соки. Дослідження, проведене в 2014 році в Університеті Бата, показало, що відмова від сніданку не впливає на загальну кількість калорій, які людина отримує протягом дня. Люди, які вживали сніданок, спалювали більше калорій, ніж ті, хто пропускав його, але ці люди потім спалювали зайві калорії пізніше в той же день.

Аналогічне дослідження, проведене в Університеті Алабами, показало, що сніданок не чинив ніякого впливу на бажаючих схуднути. Було також доведено, що вживання їжі з восьмигодинним проміжком кожен день може допомогти людині схуднути. Миші, яких годували продуктами з високим вмістом жирів протягом восьмигодинного періоду часу — наприклад, між 9 ранку і 5 вечора — були здоровішими і стрункішими, ніж миші, які отримували ту ж кількість калорій протягом усього дня.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    15:33
    Чим замінити фастфуд: прості та корисні альтернативи
    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    Здоров'я в соцмережах: