Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


5 причин пити каву з користю для здоров'я

10:00, 07 Кві 2016 · Категорія: Харчування · Переглядів 2900 · 

Всі знають про практичну користь кави. Наприклад, за допомогою всього лише однієї вдало пролитої чашечки можна швидко і ефективно приховати пляма від молока на одязі. Але, якщо без жартів, є й інші, серйозні причини насолоджуватися улюбленим напоєм кілька разів на день - це користь кави для організму.


Користь кави

Користь кави



Згідно з дослідженням, опублікованим в листопаді 2015 в журналі Американської кардіологічної асоціації, люди, що вживають від трьох до п'яти чашок кави в день, не важливо, звичайної кави або зі зниженим вмістом кофеїну - мають менший ризик передчасної смерті. Так, кавомани рідше страждають від серцево-судинних захворювань, хвороби Паркінсона, цукрового діабету 2-го типу і, як не дивно, серед любителів кави менше спроб суїциду.

Дослідники Гарвардської школи громадської охорони здоров'я досліджували зв'язок, між вживанням кави і довголіттям, і вивчили дані 208 000 чоловіків і жінок.

Провідний дослідник, професор Френк Ху зробив висновок, що помірне вживання кави може бути рекомендовано для здорового збалансованого харчування.

Існують і інші дослідження, які підтверджують користь натуральної кави для здоров'я:

Кава знижує ризик рецидиву раку молочної залози після проведення лікування

Шведське дослідження 2015 року, проведене на 1090 жінках, які перенесли рак молочної залози, показало, що вживання двох чашок кави в день знижує ризик рецидиву і запобігає появі гормонозалежних пухлин.

Кава знижує ризик розвитку діабету 2 типу

Яка ще користь від кави? Дослідження 2014 року, проведене за вибіркою 123 000 дорослих осіб, показало, що вживання в середньому 1,5 чашок кави в день знижує ризик діабету на 11 відсотків, а вживання трьох і більше чашок - на 37 відсотків.

Кава запобігає рецидиву при раку товстої кишки

Вірніше, знижує ризик повторного захворювання. Дослідження, опубліковане в 2015 в Журналі клінічної онкології (США) показало, що любителі кави, які перенесли лікування раку товстої кишки, на 42% менше схильні до ризику повторного виникнення раку.

Кава покращує здоров'я печінки

У 2014 році Американська асоціація з вивчення захворювань печінки опублікувала доповідь, засновану на результатах вивчення 28 000 дорослих пацієнтів. Виявилося, що люди, які випивають від трьох чашок кави в день, мали меншу кількість уражених клітин печінки, ніж ті, хто кави не вживав зовсім.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В який час найкорисніше пити каву

Зниження ризику смерті

Національний інститут вивчення раку в США в 2012 провів дослідження 400 000 літніх людей у віці від 50 до 71 року. Виявилося, що любителі кави менше схильні до ризику померти від: серцевих нападів (що говорить про користь кави для серця), інсультів, цукрового діабету і навіть ускладнень від респіраторних захворювань, ніж ті, хто кави не п'є.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    20:00
    Продукт, котрий прибирає зайвий жир з печінки при її ожирінні
    Здоров'я в соцмережах: