Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Дієта без солі - компонент лікування нирок

07:00, 17 Жов 2017 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я · Переглядів 1722 · 

Протягом останнього року були опубліковані як мінімум 2 наукові роботи, автори яких вважають, що обмежувати споживання солі потрібно тільки людям, які страждають від гіпертонії. Але в цю групу можна віднести і хворих з деякими захворюваннями нирок.




В одному з наукових журналів була опублікована стаття, авторами якої є канадські вчені з університету МакМастер (McMaster University in Canada). Згідно з отриманими ними даними, дуже низьке споживання солі в групі з 130 000 чоловік було пов'язано з підвищеним ризиком смерті, незалежно від того чи було в учасників гіпертонічна хвороба чи ні.

Висновок, які зробили ці дослідники, зводиться до того, що здоровим людям можна без побоювання вживати до 6 г кухонної солі на добу, що (в залежності від країни) в 3-4 рази більше рекомендованої кількості.

Однак уже наступного дня в виданні Journal of the American Medical Association з'явилася стаття, яку написали американські вчені з університету Тулейн в місті Новий Орлеан (Tulane University in New Orleans).

Ця наукова публікація є своєрідним застереженням щодо того, що сіль продовжує залишатися підступним ворогом, небезпечним для людей з різними захворюваннями.

В даному випадку вчені з Нового Орлеана досліджували вплив споживання кухонної солі на здоров'я хворих, що страждають хронічною хворобою нирок (ХХН).

Ці дослідники протягом 10 років спостерігали групу дорослих американців чисельністю 3 800 осіб, у яких була діагностована ХХН.

Протягом періоду дослідження в учасників регулярно відбиралися зразки сечі для лабораторного дослідження на вміст солі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як очистити нирки за допомогою петрушки

Вчені виявили, що значне споживання солі учасниками цього дослідження було пов'язано з підвищеним ризиком розвитку таких небезпечних захворювань як інфаркт міокарда та ішемічний інсульт.

У порівнянні з учасниками, що споживали мало солі, у тих випробовуваних з цієї групи, які споживали найбільше хлористого натрію, ризик розвитку інфаркту був вище в 1,4 рази, а інсульту - більш ніж в 2 рази.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    8:00
    Як влітку уникнути кишкових інфекцій
    20:00
    Кому потрібно бути дуже обережним із чаєм каркаде
    16:00
    6 очевидних переваг від регулярного вживання чаю каркаде
    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    Здоров'я в соцмережах: