Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Ябука впливають на кількість холестерину в крові

07:00, 17 Гру 2019 · Категорія: Харчування · Переглядів 1532 · 

Люди, які вживають по 2 яблука на день мають кращий стан кровоносих судин.

Користь вживання яблук

Користь вживання яблук



Відомо, що одне яблуко на день зміцнює здоров'я, але два ще краще, як показало дослідження. Вживання двох яблук в день може зменшити ризик людини зіткнутися з інфарктом та інсультом, як з'ясували експерти. Коли 40 учасників експерименту з трохи підвищеним рівнем холестерину вживали по два великих яблука щодня протягом 8 тижнів, тим самим вони змогли зменшити показник «поганого» холестерину майже на 4%. Про це повідомляє журнал American Journal of Clinical Nutrition.

Отже, яблуками можна знизити ризик інфаркту або інсульту, які викликаються тим, що скупчення холестерину закупорюють кровоносні судини і артерії. У двох великих яблуках міститься майже чверть добової рекомендованої дози харчових волокон, а також той різновид клітковини, яка підживлює бактерії в кишечнику, здатні зменшити показники холестерину. Дослідники також з'ясували, що у щодня отримували яблука людей відзначалися більш здорові і розслаблені кровоносні судини, і той же самий ефект можна побачити після вживання інших продуктів, що містять натуральні компоненти поліфеноли зразок червоного вина і чаю. Дане дослідження проводилося вченими з англійської Університету Рідінга на чолі з професором Джулі Лавгров (Julie Lovegrove).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Овес допоможе боротись із зайвим холестерином

"Ми вважаємо, що волокна і поліфеноли в яблуках дуже важливі, і ці фрукти популярні серед представників усіх вікових груп, що полегшує дотримання рекомендацій про щоденне вживання яблук, - говорить професор Лавгров. - Яблука найкраще використовувати в якості перекусів між основними прийомами їжі, які ідеально насичують і приносять дуже багато користі для нашого організму ".


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    22:57
    Для здоров’я корисно щодня з’їдати шматочок сиру
    15:33
    Чим замінити фастфуд: прості та корисні альтернативи
    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    Здоров'я в соцмережах: