Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Лікарі назвали найкорисніші продукти для здоров'я печінки

14:00, 09 Жов 2022 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 4470 · 

Печінка виконує сотні важливих функцій у людини

Лікарі назвали найкорисніші продукти для здоров'я печінки

Лікарі назвали найкорисніші продукти для здоров'я печінки



Печінка виконує сотні функцій, наприклад, очищає токсини, допомагає перетравлювати та розщеплювати їжу, регулює кров та допомагає організму виробляти здоровий рівень згортання крові. Орган має вирішальне значення для здоров'я, і ​​тому він заслуговує на максимальний догляд.

Догляд за печінкою передбачає обмеження алкоголю, відмову від куріння та збалансоване харчування.

Понад те, лікарі відзначають як здорове харчування, так й споживання великої кількості клітковини. Дотримання дієти з високим вмістом поживних речовин є ключовим у підтримці здоров'я печінки, але останні дослідження також виявили, що для здоров'я печінки дуже важливо обмежити кількість продуктів, що зазнали ультраобробки.

Британський медичний журнал пов'язує такі продукти та страви, як фаст-фуд, готова випічка, газування, цукерки тощо, з багатьма проблемами зі здоров'ям (високий кров'яний тиск, високий рівень холестерину та навіть хвороби серця).

Дослідники також виявили зв'язок між цими продуктами харчування та неалкогольною жировою хворобою печінки (НАЖХП), яка викликана накопиченням надлишку жирів в органі.

Згідно з Міжнародним епідеміологічним журналом, споживання ультраобробленої їжі пов'язане з підвищеним ризиком НАЖГП.

Однією з причин, чому цю групу продуктів можна пов'язати з жировою печінкою, є той факт, що НАЖХП може бути викликана надмірною кількістю жиру або занадто великою кількістю тригліцеридів у крові, а тригліцериди підвищуються через занадто багато рафінованих вуглеводів, насичених жирів, і доданий цукор – усі вони містяться у високій кількості у багатьох продуктах ультраобробленої обробки.

В іншому дослідженні, опублікованому в Liver International, було виявлено, що споживання ультраоброблених продуктів підвищує ризик метаболічного синдрому у здорових людей.

Багато досліджень показали, що дотримання середземноморської дієти може бути корисним для підтримки здорової печінки.

Дотримання середземноморської дієти, тобто більше цілісних зерен, фруктів, овочів, оливкової олії та жирної риби, може сприяти загальному здоров'ю печінки та служить захисним заходом проти НАЖХП, знижуючи ризик захворювань, які вважаються фактором захворювання печінки. Ці фактори включають ожиріння, діабет 2 типу та хвороби серця.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    Здоров'я в соцмережах: