Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Чому чергова чашка кави не змусить ваше серце битися сильніше

06:00, 24 Лип 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 2083 · 

Згідно з новим дослідженням, кава не викликає прискорене серцебиття або аритмію

Чому чергова чашка кави не змусить ваше серце битися сильніше

Чому чергова чашка кави не змусить ваше серце битися сильніше



Серце не хвилюється

Багато переживають щодо того, що після чашки-другої кави серце може вискочити з грудей. Мовляв, цей напій викликає прискорене серцебиття або аритмію.

Але, як запевняють американські вчені, які порівняли зв'язок між споживанням кави 386 тисяч чоловік протягом трьох років з показниками у них серцевої аритмії, це не так. Навпаки, фактично, звичка пити каву кожен день була пов'язана з більш низьким ризиком розвитку прискореного серцебиття.

Кавовий ген

За словами автора дослідження, кардіолога Грегорі Маркуса з Каліфорнійського університету, кожна випита чашка кави була пов'язана з 3% зниженням ризику виникнення аритмії. Крім того, він прийшов до висновку, що нікотин активує у людини так званий «кавовий ген», за рахунок якого метаболізм кави відбувається активніше, і ті, хто палять, можуть пити каву без шкоди для здоров'я.

Але коли цей ген мутує, швидкість, з якою організм засвоює каву, може сповільнитися, і ефект від цього напою може тривати довше. При цьому вчені не виявили значного зв'язку між порушенням засвоюваності кави і ризиком аритмії.

Пий, не бійся

Автори прийшли до висновку, що уявлення про те, що кава нібито викликає прискорене серцебиття, виникло в результаті більш ранніх невеликих досліджень. У сучасної науки на це інший погляд.

- Фактично, наше дослідження показує, що помірне споживання кави, швидше за все, більш корисне, ніж шкідливе для здоров'я. Крім того, кава допомагає від раку, діабету, серцево-судинних захворювань, - заявив Грегорі Маркус.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    20:00
    Продукт, котрий прибирає зайвий жир з печінки при її ожирінні
    16:00
    Овочі, котрі знижують запальні процеси в печінці
    12:00
    Продукти, котрі збагачують організм фолієвою кислотою.
    8:00
    Три правила безпечного вживання мандаринів
    20:00
    Смачний фрукт, який запобігає атеросклерозу та регулює рівень цукру в крові
    16:00
    Корисні напої при тимчасовій втраті голосу
    12:00
    Їжа, котра заважає голосу красиво звучати
    8:00
    Найгірші продукти для щитовидної залози
    20:00
    Звичайна ягода здатна допомогти при відкладенні солей
    16:00
    Натуральна настійка від болю в голові
    12:00
    Ягода для очистки організму від солей важких металів
    8:00
    В яких продуктах міститься вітамін В8
    Здоров'я в соцмережах: