Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Напій довголіття: як кава з цукром може знизити ризик смерті

11:00, 03 Чер 2022 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Секрети довголіття · Переглядів 8347 · 

Порівняно з тими, хто не п'є каву в принципі, дорослі, які щодня вживають несолодкий бадьорий напій або солодку каву в помірній кількості, мають менше шансів померти – принаймні протягом семи років. Такого висновку дійшли вчені з Південного медичного університету в Гуанчжоу (Китай)

Напій довголіття: як кава з цукром може знизити ризик смерті

Напій довголіття: як кава з цукром може знизити ризик смерті



Результати когортного дослідження вони опублікували у журналі Annals of Internal Medicine . Під час нього фахівці використали дані опитувальника біобанку Великої Британії за участю 171 тис. осіб без відомих хвороб серця чи онкологічних захворювань. Їм ставили питання, зокрема, про харчування. Завдання вчених було оцінити зв'язок між вживанням підсолодженої цукром, штучними підсолоджувачами та несолодкої кави зі смертністю від усіх та конкретних причин, пише News Medical.

Автори роботи виявили, що протягом семирічного періоду спостереження в учасників дослідження, які випивали будь-яку кількість несолодкої кави, ймовірність померти була на 16–21% нижчою, ніж у тих, хто не пив цей напій у принципі. А в учасників, які щодня випивали від 1,5 до 3,5 чашки кави з цукром, шанси померти були на 29–31% нижчими, ніж у тих, хто не пив кави.

При цьому для тих, хто використовував штучні підсолоджувачі, дані виявилися непереконливими. Ще один важливий момент – кількість цукру. Дослідники відзначають, що дорослі, які пили підсолоджену каву, додавали в середньому лише близько однієї чайної ложки цукру на чашку. Це набагато менше, ніж вміст цукру у багатьох популярних кавових напоях у ресторанах та кафе.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    Здоров'я в соцмережах: