Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Їжа для боротьби з деменцією

06:20, 19 Вер 2023 · Категорія: Харчування · Переглядів 1198 · 

Стиль харчування може впливати на когнітивні здібності.

Харчування для профілактики деменції

Харчування для профілактики деменції



Доктор Ніколаос Скармеас з Афінського національного університету імені Каподистрії (Греція) провів тривале розслідування. Протягом трьох із половиною років він спостерігав за 1059 респондентами, середній вік яких становив 73 роки. За час експерименту 6% учасників захворіли на деменцію.

Ніколаос Скармеас, відомий своїми роботами у сфері старіння, цього разу встановив таке. Ті літні люди, в раціоні яких мало фруктів та овочів, зате багато простих вуглеводів, напівфабрикатів, смаженої їжі та газованих напоїв, ризикують утричі більше захворіти на деменцію, ніж їхні однолітки, які віддають перевагу здоровій їжі.

Лікар розділив результати досліджень на три підгрупи залежно від того, наскільки протизапальною була дієта учасників. І оцінив їх за шкалою від мінімальної оцінки – 8,87 та до максимальної + 7,98. З’ясувалося, що ті, хто споживав на тиждень у середньому фруктів — 20 порцій, овочів — 19 порцій, бобових — 4 порції, кави та чаю — 11 порцій, почувалися краще у порівнянні з тими, хто не дотримувався такого харчування.

У респондентів, які споживали на тиждень фруктів менш як 9 порцій, овочів — 10 порцій, бобових — 2 порції, кави та чаю — 9 порцій, ризик розвитку деменції зростав утричі.

Рибний день

Інший лікар, Сесілія Самієрі з Університету Бордо (Франція), довела, що споживання на тиждень понад двох порцій риби захищає людей молодших 75 років від судинної деменції.

"М’ясо лосося, тунця та сардини пов’язане з меншою кількістю уражень головного мозку та меншою присутністю інших маркерів пошкодження судин у мозку, що перешкоджає недоумству", — наголошує Самієрі.

Результати досліджень опубліковані у журналі «Неврологія» (Neurology).


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    9:05
    Вчені виявили, що йогурт захищає від серцевих захворювань
    8:38
    Вживання кави залишає у вашому організмі біомаркери
    Здоров'я в соцмережах: