Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Названо продукти, які допоможуть швидко відновити печінку

08:00, 03 Сер 2022 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 7514 · 

Вчені розповіли, як розпочати процес регенерації важливого органу

Названо продукти, які допоможуть швидко відновити печінку

Названо продукти, які допоможуть швидко відновити печінку



Запустити процеси відновлення печінки після надмірного навантаження від алкогольної інтоксикації допоможуть лактобактерії, які найближчим часом входитимуть до нових гепатопротекторів.

Максимальне навантаження зі всіх органів після вживання алкоголю відчуває печінка. Якщо такі стани повторюються часто, то печінка втрачає здатність переробляти та розщеплювати жири. Накопичення в печінці жирових відкладень призводить до цирозу.

Лікарі звертають увагу, що слід бути обережними з алкогольними напоями. І потрібно допомагати печінці відновлюватись після надмірного навантаження. Як з'ясували китайські вчені з Цзилінського університету, лактобактерії мають властивість допомагати регенерації важливого органу травної системи.

Лактобактерії – це анаеробні бактерії, які здійснюють розщеплення лактози та вуглеводів у молочнокислу кислоту. Їхній максимальний вміст відзначається в кефірі, йогуртах, тані, аерані, сирі, сметані та інших кисломолочних продуктах.

У ході проведених на мишах експериментів, що тривали 8 тижнів, вчені з'ясували, що вживання добавок з лактобактеріями призвело до меншого накопичення жиру в печінці, ніж у групі, де не застосовували добавок.

Таким чином, лактобактерії не тільки відновлюють кишкову мікрофлору, але й допомагають печінці відновитися після ушкоджень, які виникли після вживання алкоголю. Введення найпоширенішого штаму лактобактерій, Lactobacillus rhamnosus, сприяло відновленню мікрофлори кишечника, зменшувало накопичення жиру та знижувало ступінь запалення у печінці.

Китайські вчені впевнені, що їхнє відкриття наблизить створення нових гепатопротекторів, що допомагають відновити печінку.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    15:33
    Чим замінити фастфуд: прості та корисні альтернативи
    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    Здоров'я в соцмережах: