Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Топ-15 причин їсти овочі та фрукти

15:30, 24 Тра 2024 · Категорія: Харчування · Переглядів 797 · 

Ми всі знаємо, що овочі та фрукти корисні. Але як саме вони впливають на організм?

овочі та фрукти

овочі та фрукти



1. Всесвітня організація охорони здоров'я встановила, що розвитку злоякісних новоутворень можна запобігти у 85 % випадків. Причому в половині з них за рахунок організації здорового, різноманітного та збалансованого харчування. Його невід'ємною частиною є правило п'яти порцій фруктів та овочів щодня.

2. Вживання всього одного яблука на день знижує ризик передчасної смерті від захворювань серця та судин на 20 %. Додайте один апельсин та один банан – і шанси на довге та здорове життя зростуть до 50%. Такими є результати одного з останніх досліджень вчених Кембриджського університету.

3. На 34 % нижча схильність до сезонних вірусів у людей, які не відчувають нестачі у вітаміні С. Найкращий спосіб уникнути його дефіциту – щодня включати у своє меню малину, чорницю, смородину, ківі, червоний перець, цитрусові.

4. Дієта з високим вмістом клітковини істотно знижує ймовірність розвитку раку молочної залози та раку простати. Капуста, горох, боби, ягоди та сухофрукти є особливо багатими джерелами клітковини.

5. Погіршення пам'яті та зниження мозкових функцій, пов'язані з віком, – одні з найсумніших проявів старості. Проте вчені запевняють, що щоденна порція чорниці (80-100 г) уповільнює негативні процеси.

6. Вважають, що найбільш багаті кальцієм молочні продукти. Проте темно-зелені листові овочі, такі як броколі та капуста, також забезпечують достатнє надходження важливого макроелемента. Інтерес становлять дослідження вчених з Університету Берна (Швейцарія). Вони показали, що регулярне вживання цибулі гальмує процеси зниження мінеральної щільності кісткової тканини. Так, для зміцнення скелета достатньо одного грама цибулі на день.

7. П'ять порцій червоних фруктів, овочів та ягід на тиждень (наприклад, помідорів, кавуна чи червоного перцю) на чверть знижують ризик розвитку раку легень.

8. Щоденне вживання від п'яти до десяти порцій червоних, жовтих або помаранчевих фруктів та овочів мінімізує ризик розвитку раку шкіри. Справа в тому, що речовини, що входять до складу цих продуктів, при регулярному вживанні утворюють під шкірою захисний шар, роблячи її менш сприйнятливою до агресивної дії ультрафіолету. Про це заявляють вчені з Університету Арізони (США).

9. Раціон з високим вмістом фруктів та овочів є ефективним способом зниження та підтримання ваги в нормі. Порція більшості фруктів або овочів (80–100 г) містить лише 50 калорій. Водночас енергоємність однієї 100-грамової пачки популярних картопляних чіпсів у 10(!) разів вища.

10. Унікальне дослідження провели шведські вчені серед близнюків. З'ясувалося, що у близнюків, які регулярно вживають велику кількість фруктів та овочів, ризик розвитку раку шлунка був у 5,5 рази нижчим, ніж у їхнього брата чи сестри, які практично не включали у своє меню ці продукти.

11. З'єднання, що містяться в журавлині та чорниці, перешкоджають прилипанню до внутрішніх стінок сечовивідних шляхів бактерій, що провокують запальні процеси. Таким чином, ягоди є потужним профілактичним засобом, наприклад циститу. Жменя чорниці чи склянка журавлинового соку щодня знижують частоту нападів на 58 %.

12. Високий рівень холестерину – один із основних факторів ризику розвитку серцево-судинних захворювань. Водночас шотландські вчені довели, що щоденне вживання двох із половиною середніх морквин знижує рівень «поганого» холестерину на 11% вже за три тижні.

13. Американське дослідження, яке тривало протягом 12 років, показало значне зниження кількості інсультів серед людей, раціон яких регулярно задовольняв добову потребу калію. Надзвичайно багаті на макроелемент свіжі фрукти та овочі (банани, виноград, цибуля-порей і капуста).

14. Якщо ви не любите овочі та фрукти та всіляко уникаєте їх вживання, подумайте про те, що відсутність їх у раціоні збільшує ризик розвитку катаракти (основної причини сліпоти у світі) на 600 %!

15. Люди, які систематично їдять фрукти та овочі з високим вмістом вітамінів групи В, зокрема В6 (банани, авокадо), легше справляються зі стресом, більш врівноважені і менш схильні до депресивних настроїв, ніж ті, хто цього не робить.

Що ж, тепер ви точно знаєте, що купувати в супермаркеті.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    Здоров'я в соцмережах: