Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Їжа, котра допомагає нам боротися зі стресом

15:30, 13 Сер 2024 · Категорія: Харчування · Переглядів 1152 · 

Останнім часом ми живемо в постійному стресі, але з ним варто боротися. В тому числі і за допомогою їжі.

стрес

стрес



1. Білки. У нашому організмі є серотонін – це речовина, яку називають нейромедіатором. Немов провідник він передає імпульси від однієї нервової клітини до іншої, а також вирішує, який із сигналів дійде до мозку. Якщо речовини недостатньо, то нервові клітини особливо чутливі. Уявляєте, як вони будуть реагувати на гормони стресу? Серотонін синтезується з триптофану - амінокислоти. В організм вона надходить лише разом із білками.

2. Вуглеводи. Щоб триптофан перетворився на серотонін, йому потрібно досягти мозку, а можливо це тільки за допомогою провідника — інсуліну. Це гормон, який виробляється на час надходження вуглеводів в організм.

3. Вітаміни групи В. Тут трапляється відразу кілька помічників, здатних підтримати нашу нервову систему. Наприклад, вітамін В12 зміцнює оболонки нервових клітин, запобігаючи їх руйнуванню. Вітамін В5 підтримує роботу надниркових залоз, а вітамін В6 бере участь у синтезі серотоніну.

4. Вітамін С. Він необхідний виробництва кортизолу (гормону стресу). Тому, коли ми турбуємося, запаси речовини виснажуються. Дослідження показали, що високий вміст вітаміну С в організмі (1000–1500 мг), навпаки, знижує рівень адреналіну та кортизолу.

5. Магній. Елемент відіграє роль природного заспокійливого. Він уповільнює процеси збудження нервової системи та знижує сприйнятливість організму до зовнішніх подразників.

6. Пребіотики. Вчені Колорадського університету в ході експерименту довели, що пребіотики не лише покращують мікрофлору кишківника, а й допомагають організму швидше відновлюватись після стресу.

7. Омега-3. Дослідження, опубліковане в журналі Molecular Psychiatry, виявило зв'язок між поліненасиченими жирними кислотами та депресивним станом. За твердженням експертів, вживання омега-3 здатне знизити прояви депресії на 71%.

А як ви боретеся зі стресом?


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    Здоров'я в соцмережах: