Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Допомагає схуднути та продовжити життя: 14 дивовижних властивостей зерна пшениці

06:00, 21 Гру 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 1754 · 

Переваги цільнозернової пшениці не можуть залишити байдужими до цього доступного продукту тих, хто слідкує за своїм здоров'ям

Допомагає схуднути та продовжити життя: 14 дивовижних властивостей зерна пшениці

Допомагає схуднути та продовжити життя: 14 дивовижних властивостей зерна пшениці



Необроблена пшениця містить складні вуглеводи, харчові волокна та помірну кількість білків. Пророслі зерна багаті на антиоксиданти, особливо каротиноїди, такі як бета-каротин. Доведено, що олія зародків пшениці заряджає енергією та збільшує тривалість життя.

14 дивовижних властивостей зерна пшениці:

Допомагає схуднути. Згідно з дослідженням, жінки, що худнуть, які тривалий час вживали цільнозернові продукти, втратили значно більше ваги. Це гарний вибір для людей із ожирінням.

Заряджає енергією. Цілісна пшениця багата на вітамін B і містить складні вуглеводи, які довше зберігають почуття ситості і надовго заряджають енергією.

Запобігає діабету. Авторитетне дослідження показало, що споживання цільного зерна пшениці пов'язане із зменшенням ризику діабету 2 типу. Цей ефект сильніший для висівок пшениці.

Зменшує запалення. Бетаїн у пшениці запобігає розвитку ревматичних захворювань, знижує ризик остеопорозу, а також захворювань серця, зниження когнітивних функцій.

Запобігає утворенню каменів у жовчному міхурі. У дослідженнях «Американського журналу гастроентерології» доведено, що завдяки нерозчинній клітковині цільнозерновий хліб та крупи допомагають запобігти утворенню каменів у жовчному міхурі.

Сприяє жіночому здоров'ю. Цілісна пшениця підвищує рівень енергії та життєвих сил у жінок. Продукти із зерна грубого помелу містять фолієву кислоту та вітамін B, які можуть допомогти зменшити проблеми з вагітністю та грудним вигодовуванням.

Запобігає астмі. Доведено, що зернова дієта знижує можливість розвитку астми майже на 50%. У багатьох дослідженнях відмічено, що діти, які їдять цільнозернові продукти та рибу, не страждають на астму, оскільки отримують велику кількість магнію та вітаміну Е.

Захищає серце. Цільнозернові продукти з високим вмістом харчових волокон можуть значно знизити рівень артеріального тиску та зменшити ймовірність серцевого нападу, уповільнити прогресування атеросклерозу та інсульту.

Покращує здоров'я кишківника. Пшеничні висівки мають пребіотичну дію на мікробіоту кишечника через високий рівень клітковини, покращує травлення і може збільшити споживання поживних речовин в організмі.

Сприяє красі шкіри. Селен, вітамін Е та цинк, що містяться в пшениці, живлять шкіру, борються із прищами. Це, у свою чергу, допомагає зберегти шкіру гладкою та молодою.

Допомагає волоссю. Цинк у пшениці сприяє здоров'ю волосся і може захистити його від пошкоджень.
Підтримує очі. Вітамін Е, ніацин і цинк у цілісній пшениці знижують ризик дегенерації жовтої плями та катаракти, а лютеїн допомагає покращити здоров'я очей.

Має протиракові властивості.
Дослідження показали, що дієта, багата на клітковину, з цільнозерновими продуктами та фруктами, надзвичайно важлива для жінок у боротьбі з раком грудей. Пшеничні висівки значно знижують ймовірність раку товстої кишки і можуть допомогти запобігти зростанню ракових клітин.

Піднімає настрій. Залізо, фолієва кислота, вітаміни B та E у пшениці підтримують вироблення серотоніну. Це може полегшити депресію, покращити настрій та покращити загальне самопочуття.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    9:05
    Вчені виявили, що йогурт захищає від серцевих захворювань
    Здоров'я в соцмережах: