Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Вчені дізналися, кому не варто пити зелений чай

06:00, 03 Гру 2022 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 3509 · 

Дослідження користі цього напою дають суперечливі результати

Вчені дізналися, кому не варто пити зелений чай

Вчені дізналися, кому не варто пити зелений чай



Одні роботи підтверджують його протираковий вплив, користь для очей, зниження кров'яного тиску, маси тіла та ризик розвитку серцево-судинних захворювань. Інші – навпаки, спростовують подібні висновки. Втім, загалом вважається, що цей напій корисний для здоров'я, пише Naked science.

Вчені з Університету Ратгерса (США) провели власне дослідження та дійшли висновку, що є люди, для яких вживання зеленого чаю у великих дозах є точно шкідливим. Свою роботу вони опублікували у The Journal of Dietary Supplements.

Використовуючи дані дослідження впливу напою на профілактику раку молочної залози, вчені з'ясували, чи були серед учасників з певними генетичними варіаціями більш ймовірні ознаки стресу печінки після року щоденного прийому 843 міліграмів галату епігаллокатехіну — основного антиоксиданту, що містить які не мали цих генетичних особливостей.

Кожна з таких генетичних варіацій контролює синтез ферменту, що розщеплює галлат епігалокатехіну. Проведений вченими аналіз показав, що ранні ознаки пошкодження печінки зустрічалися дещо частіше у жінок, які мали варіацію генотипу катехол-О-метилтрансферази (COMT - ферменту, що відіграє важливу роль у розпаді катехоламінів, у тому числі дофаміну, адреналіну та норадреналіну), і сильно передбачалися варіацією генотипу глюкуронозилтрансферази (UGT1A4)

Загалом у учасників із генотипом UGT1A4 рівень ферменту, що вказує на стрес печінки, підвищився майже на 80 відсотків після дев'яти місяців вживання галату епігаллокатехіну. У піддослідних, які мали подібної варіації, показники того ж ферменту зросли лише з 30 відсотків.

Дослідники вважають, що варіації у генотипі в повному обсязі пояснюють зміни рівня ферментів печінки в учасників дослідження. Ймовірно, відіграє роль і ряд не пов'язаних із генетикою факторів. Однак, за словами вчених, важливу проблему в прогнозуванні шкоди для здоров'я зеленого чаю їм все ж таки вдалося виявити.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    15:33
    Чим замінити фастфуд: прості та корисні альтернативи
    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    Здоров'я в соцмережах: