Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Вживання часнику попередить втрату пам'яті

21:00, 21 Лист 2019 · Категорія: Харчування · Переглядів 1309 · 

Дослідження на тваринах, проведене вченими з Університету Луїсвілля (США), показало, що з'єднання в часнику може допомогти запобігти втраті пам'яті, пов'язаній з віком. Зокрема, з'єднання допомагає протидіяти віковим змінам кишкових бактерій, пов'язаних з проблемами пам'яті.

Часник попереджує втрату пам'яті

Часник попереджує втрату пам'яті



Коли людина стає старшою, різноманітність кишкової мікробіоти зменшується.

"У дослідженні вчені хотіли краще зрозуміти, як зміни кишкової мікробіоти впливають на зниження когнітивних функцій, пов'язане з віком. Для цього перорально вводили аллілсульфід 24-місячним мишам, що відповідає віку людей від 56 до 69 років. Потім вони порівняли цих мишей з мишами 4-ех- і 24-місячного віку, які не отримували дієтичну добавку з аллілсульфідом", - пише видання Health.News.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кому не можна вживати часник?

Дослідники побачили, що у більшості старих мишей, які отримували з'єднання з часником, спостерігалася краща довгострокова і короткочасна пам'ять, а також більш здорові кишкові бактерії в порівнянні зі старшими мишами, які не отримували препарат. У дворічних мишей, які не отримували сполуки часнику, також була порушена просторова пам'ять.

Крім часнику, є багато інших спецій, які можуть підвищити функцію мозку. До них відносяться куркума, орегано, чебрець, розмарин, шавлія, чорний перець, кориця, гвоздика, мускатний горіх і базилік.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    15:33
    Чим замінити фастфуд: прості та корисні альтернативи
    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    Здоров'я в соцмережах: