Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Кава знижує ризик розвитку раку печінки

09:00, 13 Тра 2020 · Категорія: Харчування · Переглядів 5273 · 

Відповідно до недавнього дослідження, люди, які п'ють каву щодня, рідше хворіють на рак печінки.

Вживання кави та рак печінки

Вживання кави та рак печінки



Дослідження показало, що люди, які п'ють одну чашку кави на день, мають на 20% менший ризик раку печінки, ніж ті, хто взагалі не п'є кави. Було доведено, що кава без кофеїну, хоча і менш ефективна, також має захисну дію проти раку печінки.

Група дослідників з Університету Саутгемптона і Університету Единбурга встановила, що кава може значно знизити ризик виникнення гепатоцелюлярної карциноми (ГЦК) або раку печінки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кава допомагає від закрепів

Щоб вивчити захисні ефекти кави, дослідники вивчили дані 26 досліджень, в яких взяло участь 2,25 мільйона чоловік.

У порівнянні з людьми, які не пили кави, у тих, хто пив принаймні одну чашку на день, ризик ГЦК був на 20% нижчим. У тих, у кого було дві чашки на день, ризик знизився на 35%.

Олівер Кеннеді, провідний автор дослідження, зазначив, що дуже велика кількість кави не сприяє здоров'ю. Незважаючи на широкий спектр корисних властивостей для здоров'я, кофеїн може викликати побічні ефекти, такі як високий артеріальний тиск, розлад шлунка, напади подагри, безсоння і підвищену тривожність.

Кеннеді додав, що дослідження вносить вклад в сукупність доказів, що показують, як при вживанні в помірних кількостях кави має лікувальні властивості. Автори припускають, що кава може бути життєздатним втручанням в образ життя для профілактики ГЦК і інших захворювань печінки.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    8:00
    Як влітку уникнути кишкових інфекцій
    20:00
    Кому потрібно бути дуже обережним із чаєм каркаде
    16:00
    6 очевидних переваг від регулярного вживання чаю каркаде
    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    Здоров'я в соцмережах: