Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


П'ять кращих перекушувань для зниження цукру в крові

20:00, 27 Тра 2022 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Кров і судини · Переглядів 1293 · 

Якщо у вас переддіабет, діабет або інший стан, при якому важливо стежити за рівнем глюкози в організмі, то ви, напевно, замислювалися про безпечні для здоров'я закуски. Про деяких із них розповіло видання Eat This, Not That!

П'ять кращих перекушувань для зниження цукру в крові

П'ять кращих перекушувань для зниження цукру в крові



При діабеті та багатьох інших захворюваннях важливо контролювати рівень цукру в крові. Член ради медичних експертів Моллі Хембрі перерахувала п'ять варіантів закусок, які точно не зашкодять здоров'ю. Містять такі страви багато клітковини, а також білки та вуглеводи.

Арахісова паста з скибочками яблука. Яблуко є джерелом вуглеводів для організму, а арахісове масло - білків. Крім того, в яблуку середнього розміру міститься 4,8 г клітковини, завдяки чому їжа перетравлюється повільніше і рівень цукру в крові теж підвищується не так швидко. Є в яблуках і поліфеноли, які сприяють виділенню інсуліну підшлунковою залозою. Саме тому клітини організму в результаті краще поглинають цукор.

Сир із персиками. У сирі багато білка, а разом із персиком він допомагає отримати більше клітковини та стабілізувати цукор у крові. Також персики – це фрукти, що мають низький глікемічний індекс. Це означає, що вони повільно підвищують рівень глюкози у крові після їх вживання.

Хумус та морква. У моркві є крохмаль та мало вуглеводів. Це означає, що сильного впливу на цукор у крові такий овоч не надає. Хумус забезпечить організм білком і (завдяки нуту) корисними жирами. Подібні жири уповільнюють засвоєння вуглеводів, тому глюкоза надходить у кров не настільки швидко. Також завдяки дослідженню, опублікованому у виданні Nutrition Journal, стало відомо, що після вживання білого хліба в крові виявляється у чотири рази більше цукру, ніж після порції хумусу.

Йогурт із чорницями. Важливо при цьому вибирати простий знежирений чи грецький йогурт. Як зазначає Healthline, частково користь подібного йогурту для зниження цукру пояснюється наявністю в ньому пробіотиків. Ці речовини підвищують здатність організму засвоювати продукти, що містять глюкозу. Чорниця при додаванні до йогурту матиме позитивний ефект завдяки антиоксидантам та клітковині.

Апельсини з мигдалем. Апельсин теж має низький глікемічний індекс. При цьому в ньому багато клітковини. У мигдалі міститься клітковина з білками і корисними жирами. Дослідження 2011 року продемонструвало, що люди, які вживають 60 грамів (0,46 однієї чашки) мигдалю на день протягом 12 тижнів, мають нижчий рівень інсуліну натще, а також цукру в крові натщесерце.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    12:00
    Правильне вживання житнього хліба допоможе не нашкодити фігурі
    8:00
    Як влітку уникнути кишкових інфекцій
    20:00
    Кому потрібно бути дуже обережним із чаєм каркаде
    16:00
    6 очевидних переваг від регулярного вживання чаю каркаде
    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    Здоров'я в соцмережах: