Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Кава може захищати від смерті

12:30, 01 Чер 2022 · Категорія: Харчування · Переглядів 3697 · 

Вживання від двох до чотирьох чашок кави щодня скорочує ризик смерті з будь-якої причини на третину.

Користь кави

Користь кави



Вчені з Південного медичного університету в китайському місті Гуанчжоу дійшли радісного для любителів кави висновку. Люди, які щодня споживають від двох до чотирьох чашок популярного напою, рідше стикаються із передчасною смертю, навіть якщо додають у каву цукор. Свої спостереження китайці проводили на 170 000 здорових мешканців Великої Британії віком від 50 років. Вони стежили за людьми, які вживали підсолоджену та несолодку каву, або взагалі не пили цей напій, протягом 7 років.

Було встановлено, що вживання від двох до чотирьох чашок кави на день без цукру на 29% скорочує ризик передчасної смерті з будь-яких причин, якщо порівнювати з людьми, які не пили кави. А вживання кави з цукром зменшувало цей ризик ще помітніше - на 31%. При цьому автори дослідження наголошують, що у каву ми повинні додавати не більше однієї чайної ложки цукру.

А це набагато менше, ніж можна зустріти в деяких популярних напоях, які пропонують в мережевих кафе та ресторанах. На жаль, вживання більшої кількості цукру може призвести до цілої низки серйозних проблем зі здоров'ям, включаючи ожиріння, діабет та хвороби серця. Це ще одне дослідження, яке пов'язало каву з цілою низкою переваг для здоров'я, включаючи тривалість життя, а також скорочення ризику депресії або діабету. Хімічні речовини в каві, як вважають експерти, зменшують запальні процеси, підвищують метаболізм та зміцнюють чутливість до інсуліну.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    20:00
    Продукт, котрий прибирає зайвий жир з печінки при її ожирінні
    16:00
    Овочі, котрі знижують запальні процеси в печінці
    12:00
    Продукти, котрі збагачують організм фолієвою кислотою.
    8:00
    Три правила безпечного вживання мандаринів
    20:00
    Смачний фрукт, який запобігає атеросклерозу та регулює рівень цукру в крові
    16:00
    Корисні напої при тимчасовій втраті голосу
    Здоров'я в соцмережах: