Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Продукти, які знижують тиск

22:00, 15 Січ 2020 · Категорія: Харчування · Переглядів 48041 · 

Людям у віці після 50 років особливо важливо включати в раціон продукти, що захищають від підвищення тиску і розвитку гіпертонії. У списку таких продуктів йогурти, банани, вівсянка, часник, ківі та інші.

Продукти для зниження тиск

Продукти для зниження тиск



Після 50 років ймовірність розвитку гіпертонії різко зростає, що пов'язано зі змінами в гормональної діяльності організму і формування жирової тканини. Ризик появи зайвих кілограмів і ожиріння стає більш вагомим, як і ризик метаболічних порушень і запалення, небезпечного для судин і серця.

У свою чергу, вживання деяких продуктів дозволяє природним чином знижувати тиск.

Натуральний йогурт. Чи не занадто жирні молочні продукти є відмінним джерелом кальцію, одного з основних компонентів,
борються з підвищеним кров'яним тиском. Порція натурального йогурту в 250-300 грамів дає близько 30 відсотків рекомендованої кількості кальцію протягом дня.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Атака на холестерин: які продукти вживати?

Банани. Банани багаті калієм: один банан середнього розміру містить близько 420 міліграмів, приблизно 9 відсотків рекомендованої добової дози цього мінералу. Банани також багаті клітковиною, яка поліпшує стан кишкової флори, що впливає, як тепер уже точно доведено, на роботу всіх головних систем в тілі.

Буряк. Вона відрізняється високим вмістом окису азоту, благотворно впливає на судини і знижує кров'яний тиск. Дослідження показали, що питво бурякового соку може допомогти знизити систолічний артеріальний тиск на 4-5 пунктів.

Часник. За даними Національного інституту здоров'я (NIH), з'єднання алліцин в часнику знижує кров'яний тиск. Для підвищення ефективності часнику найкраще поєднувати його з продуктами, які мають потужні сечогінними і антиоксидантними властивостями - це посприяє розрідженню густого крові і поліпшить стан артерій.

Вівсяна крупа. Вживання вівсянки з цільної крупи - це дуже ефективний захід в справі зниження підвищеного холестерину, фактора розвитку атеросклерозу і його наслідків у вигляді гіпертонії та інших серцево-судинних захворювань. Згідно з висновком вчених з університетів Таїба в Саудівській Аравії і Бенха в Єгипті, овес в справі зниження «поганого» холестерину в крові дає ефект, який можна порівняти з ліками.

Клітковина. Кращі продукти з високим вмістом клітковини - цільнозернові. Вони ж - кращі друзі судин і артерій. Дослідження показали, що всього три порції цельнозренових продуктів в день можуть знизити ризик серцево-судинних захворювань на 15 відсотків.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    12:00
    Правильне вживання житнього хліба допоможе не нашкодити фігурі
    8:00
    Як влітку уникнути кишкових інфекцій
    20:00
    Кому потрібно бути дуже обережним із чаєм каркаде
    16:00
    6 очевидних переваг від регулярного вживання чаю каркаде
    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    Здоров'я в соцмережах: