Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Сіль шкідлива для серця

11:00, 08 Лист 2018 · Категорія: Харчування · Переглядів 1880 · 

Сіль може спровокувати серцеву недостатність. Детальніше - читайте у "Країні здоров'я".

Сіль шкодить серцю

Сіль шкодить серцю



Згідно з даними, отриманими в ході дослідження фінських вчених, любов до солених продуктів може погано позначитися на серці. Фахівці з Національного інституту здоров'я і добробуту у Гельсінкі встановили: вживання великої кількості солі серйозно підвищує ризик виникнення серцевої недостатності

На думку фінських дослідників, серцева недостатність нерідко виникає на тлі нехтування правилами здорового харчування, а надлишкова сіль в щоденному раціоні - це одне з найбільш поширених гастрономічних порушень, пов'язаних з розвитком проблем з організмом і в першу чергу з серцем і судинами.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сіль від геморою

"Серцю не подобається сіль. Зловживання сіллю можна розглядати як незалежний фактор розвитку ішемічної хвороби серця, а також інсульту", - заявили фінські експерти.

Підвищеною кількістю солі вчені вважають кількість понад 13,7 грамів (2,5 чайної ложки) солі на день. Вживання солі у такій кількості в два рази підвищує ймовірність розвитку серцевої недостатності, підрахували фахівці. Попередньо вони проаналізували дані про здоров'я понад 4,6 тисяч осіб віком 25-64 років, за способом життя яких медики спостерігали 12 років.

Дослідники відзначають, що здоров'ю серця можуть загрожувати не дуже великі порції солі. За їхніми словами, "ризик розвитку хвороб серця виникає вже на рівні вживання близько 1,2 чайної ложки солі на день, незалежно від того, підвищений у людини тиск чи ні".


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    9:05
    Вчені виявили, що йогурт захищає від серцевих захворювань
    Здоров'я в соцмережах: