Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Чотири головні переваги кориці для здоров'я

18:00, 01 Вер 2022 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 3853 · 

Кориця може використовуватися як спеція не тільки в десертах і гарячому шоколаді, але і в інших стравах і напоях. Завдяки цьому ваш організм отримає безліч переваг. Ось чотири основні з них

Чотири головні переваги кориці для здоров'я

Чотири головні переваги кориці для здоров'я



Ще до нашої ери корицю використовували для позбавлення респіраторних захворювань, хвороб травного тракту, а також для бальзамування, помазання. Ця спеція застосовується в рамках традиційної медицини в Індії, Ірані, Китаї.

Сьогодні кориця вважається протизапальним, антиоксидантним, протираковим, протимікробним, протидіабетичним, протидіабетичним засобом. Національний інститут охорони здоров'я зазначає, що вживати цю спецію можна за таких хвороб, як захворювання шлунково-кишкового тракту, синдром подразненого кишечника, діабет та ін.

А ще кориця має чотири корисні властивості.

Антиоксидантний ефект. Кориця входить до складу середземноморської дієти, яка вважається корисною для серця. Крім того, вона допоможе вам, якщо ви їсте у великих кількостях оброблені харчові продукти. Справа в тому, що в кориці багато поліфенолів. Такі антиоксиданти перешкоджають розвитку хронічного запалення.

Протизапальний засіб. У ході дослідження, опублікованого в Food and Function, вчені дійшли висновку, що найсильнішими біологічно активними сполуками в мексиканській та китайській кориці вважаються про-метоксикоричний альдегід та е-коричний альдегід. Тому кориця така ефективна при лікуванні запальних захворювань, які виникають з віком.

Зниження цукру на крові. Результати наукового дослідження, опублікованого в Diabetes Care, показали, що у людей з діабетом другого типу при щоденному вживанні кориці через 40 днів знизилися такі показники: рівня тригліцеридів, глюкози в сироватці натщесерце, поганого холестерину, загального холестерину.

Зниження холестерину. Згідно з метааналізом 13 досліджень 2017 року, якщо вживати корицю щодня, то це може значно знизити показники загального холестерину та тригліцеридів. Причому ефект буде вже за кілька тижнів, навіть якщо ви прийматимете в день всього половину чайної ложки цієї спеції.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    Здоров'я в соцмережах: